Er komt weer een Fly Fair in 2016!

Started by FlueFisker, June 09, 2015, 14:14:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Gerrit59


Bone F

Dat zou mooi zijn weer eens een echte FF.

weerwolf

En dat is nu net maar weer afwachten................................ik geloof er niets van. Denk dat je daarvoor het oude ploegje moet hebben.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Kom kom Wolfje... lees je eigen onderschrift.. eerst laten gebeuren en dan pas....  ;)


Sieger

Bone F

Nou Roelof je zit dicht bij het "vuur" uit de motteballen die gasten. ;D

Rossie69


Steelhead

Ik denk dat Jan Vlieg gelijk heeft. Maar een poging kan natuurlijk geen kwaad.
Uiteraard zal er niet in IJsselstein geslapen kunnen worden, geen brasems vangen in de IJssel met superlange leaders, geen veiling waarin blikjes lucht verkocht werden.
De tijden veranderen en de organization is, net als ik, een stuk ouder geworden :o :o
Ik zal waarschijnlijk wel gaan....
my best memories are not that old!

Marco B

De eerste Fly Fairs waren geweldig; een evenement waar je naar uitkeek maar misschien wel omdat het 1 van de weinige mogelijkheden was om met andere vliegvissers in contact te komen. Tegenwoordig is alles anders, ook al door de komst van internet. Beter of slechter? Ach, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen. Anders, dat is wat mij betreft 1 ding dat zeker is, maar voor mij geen reden om weg te blijven. Er zal achteraf door deze of gene best wel weer kritiek zijn omdat men de entreeprijzen, het parkeren en de catering te duur vond en omdat men vond dat er te weinig beurskortingen gegeven werd. Maar waarschijnlijk ligt het er maar aan met wat voor instelling en verwachting je naar zo'n beurs gaat. Ga je enkel en alleen om koopjes te scoren dan kan het teleurstellend zijn. Ga je er heen om anderen te ontmoeten, oude contacten aan te halen en nieuwe contacten op te doen dan heb je vrijwel gegarandeerd een prima dag.
In mijn agenda staat ie genoteerd!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Team

meeting point inrichten voor de Vliegvissers.nl  leden, en eventuele gasten uit Belgie ect ect. 
In overleg met onze sponsoren  en eventueel € 5  de man lappen en een pagode tent huren.  bier tapje en een grote pan gehaktballen????
NUNC  AUT  NUNQUAM

Bone F

Hier alvast een smoelenboek maken?

sjoerd

Quote from: Steelhead on June 11, 2015, 10:06:20

Uiteraard zal er niet in IJsselstein geslapen kunnen worden,

Nee dat zal zeker niet meer gaan. Het gebouw is helemaal gesloopt! :)

Rossie69

oh dan kan er juist een grote tent staan :)

Arie de Vries

Ben beginner en nooit op de oude Fly Fair geweest en heb veel gemist begrijp ik. Ik vond Drontermeer dit jaar al heel wat  en zie dus uit naar de "FlyFair"  en doe graag mee met een forum stand. Heb er nu al zin in.
Groet, Arie

redtag

Yes,.....en nu maar hopen dat het weer een ouderwetse gezellige fair wordt.
Tenten vol lekker spul,........veren,..haken,.....boeken,..info,...en natuurlijk de beursaanbiedingen.
Het wordt weer tijd voor een echte fly fair.
Het wordt de Berenkuil in Dronten.
Nou,...de oranisatie succes en ik zal er zijn. ::goodjob::

sjoerd

Nou de Berenkuil ligt niet bij Dronten hoor maar in de buurt van Nijkerk langs de A28!!