Forumdag Tholen (Zeeland)

Started by Troutbuster, March 26, 2012, 18:08:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Ik vind dat dat van die "blouse"nog lang geduurd heeft. Voor de "outsiders" nog maar ff de spanning er in houden :-[
Erg leuk dat levende smoelenboek en voor mij dan eindelijk eens de mens achter het topic/post gezien. Prima visgenoten dus en genoten hebben we. Erg leuk "nieuwe" mensen te ontmoeten waarbij het lijkt alsof je ze al jaren kent na zo'n dag. Ik moest denken aan de leus die je in veel Engelse/Ierse kroegen kunt lezen.............There are no strangers here, just friends who never met!
Dus topdaggie zonder vis maar dat was eigenlijk niet zo belangrijk meer.

grtn,

Frans

DMeijer

Zo dat was een lange dag. Met schemer van huis vertrokken en met schemer weer thuis gekomen. Het was een prachtige dag in Tholen. Dat bijna niemand een vis heeft gevangen, was wel jammer. Maar ja, de natuur heeft zijn eigen agenda. Gelukkig hadden we heel goed weer, alhoewel de wind vandaag de spelbreker was.
Het was top geregeld, de broodjes, de locatie. Goed gezelschap. Leuke loterij.
Verrassend was ook dat de roze bloes uit de kast kwam. En dat Bram eigenlijk zonnebrandolie had moeten loten.
Voor herhaling vatbaar!

peter

Helaas heren photobucket doet weer vbervelend krijg de foto's er nu niet op misschien morgen sorry het rose bloussie mot ff wachen
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

Iedereen bedankt voor de gezellige forumdag ! Jan bedankt voor het initiatief en de Zeeuwse bolussen !
Ondanks de heftige wind begon de dag voor mij goed, binnen 5 minuten een losser en een baars van rond de 20cm.
Toen dacht ik nog even dat de vis goed los was.... het tegendeel bleek helaas waar.
Meer dan 10 vissen zijn er denk niet gevangen ?

(iedereen ook bedankt voor de complementeuze opmerkingen m.b.t. mijn 'een beetje opvallende blouse'.  ::)
Zo was ik wel duidelijk herkenbaar, daarmee was mijn doel bereikt.  ;D ;D

Hilco

in de fietswereld is roze al lang geaccepteerd..............


Jan Damman

#305
Goedemorgen heren,

Net ontwaakt in een somber grauw en zeer nat Tholen, visdag vandaag gaan we maar vergeten en staks op huis aan.

Jan bedankt voor de organisatie van deze dag het was zeer geslaagd ondanks de wind en de daar mee samenhangende slechte vangst, de lunch was ook perfect geregeld ( lekkere broodjes ), een dag voor herhaling vatbaar.

Sponsors  en Bas bedankt voor de prijzen zo kon iedereen huiswaards keren met een kleine herinering aan deze dag.

Mede vliegvissers alle ook bedankt voor het slagen van de dag, zonder jullie geen forumdag.

Bas je was zeker goed herkenbaar door je zeer opvalende oufit tussen al dat groen in diverse tinten.

Iedereen tot de volgende keer.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

A{b}r{a}xa{s}

Hier druppelt het ook hemelwater :(

(en er staat nog steeds een stevig windje)

Team

Zo net wakker, goed geslapen, na een heerlijke dag vissen, met fijne vismaten, ook dank aan Jan en Bas voor de goede verzorging.
Ook de sponsoren dank, het geeft toch altijd een extra,
glans aan z,n dag, met die leuke presentjes. Lunch was ook erg goed, Alles voor herhaling vatbaar.

Vangst 2 baarsjes van 15 en 20 cm in de haven ze zwemmen daar weer. Aan een zelf gemaakte Jan Ridz D.

Team Ton.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

#308
Broeders!!!

Allemaal hartelijk dank voor de deelname gisteren aan de Forumdag Tholen.

Geweldig mooi weer, (als ik nu naar buiten kijk denk ik, "wat hebben we het goed getroffen gisteren!") jammer van de net ff te harde wind, en de geringe vangsten, maar verder een geweldig mooie dag met 18 gelijkgestemden.

Tijdens de voortreffelijke lunch op het terras van Hotel/restaurant Zeeland, kwam het binden (wie wel en wie niet) ter sprake.
Ik maakte toen een "snedige" opmerking, die als ik er nog eens goed over nadenk een waarheid is

Het samen vissen en OH'en op een mooie locatie, je passie uitdragen met een groep gelijkgestemden is wat "ons Bind" toch!!

Bas, bedankt voor de mede organisatie en de sponsoren van VV.nl allemaal hartelijk dank voor de mooie prijzentafel!!

Forumdag Tholen?? eentje die zeker terug komt op de agenda!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

#309
Mooie speuk Frans, pakt precies het gevoel van een forumdag!

@ Dick, mijn nek denkt er nu ook zo over  8)

Edit:
Wees blij dat we gisteren dit Pokkeweer niet hadden!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

De foto's van het Tholense inclusief BAS



ik wil het als diavoorstelling laten zien lukte lukt niet echt,dus dan maar zo
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

A{b}r{a}xa{s}

valt best wel mee met dat 'fel rose' ;)

thanks voor de foto's Peter !

peter

#312
HiHi


Hier nog ff het lekkere Broodje

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

leo

organisatie bedankt. het is een leuke dag geweest.

jc

Jan , Bas en mede vliegvissers het was een prachtige dag ,

op naar de volgende ,

grtz Johan.

DMeijer

Hier een aantal foto's van het Forumdag Tholen:




Wie zal dit zijn? Hint, kijk naar de roze blouse  :o






Lunchtime





Hier kreeg Bram last van de zon!




Groepsfoto




Mijn vangst van de dag, een plaatje met mosselen




Er werd een vis gespot, toch nog proberen of er wat gevangen wordt:


Na de loterij, elkaars kadootjes bewonderen:




Meer foto's vindt je op http://s1215.photobucket.com/albums/cc518/Dicktrout/Forumdag%20Tholen%202012/
Veel plezier!

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Inderk

Mooie weergave van een visloze superdag!

Dank je Dick!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


A{b}r{a}xa{s}

Ook al jaloers op mn MOOIE blouse he ! ;)

HappyFisherman

Zekers een mooie blouse! (alleen de kleur was verkeerd  ;D ;D )
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

"Het is Rose en het"............. ;D ;D

Gave serie foto's Dick!!
Het geeft de prima sfeer goed weer! (en een rose bril was niet nodig!! ;D ;D ;D)

Hoe ist met je stukkie film Barbless??

Gr

Jan
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Jan , Bas

Bedankt nog voor het prachtige boek .

Kon helaas niet eerder posten ivm tijdgebrek.

Moest de forumdag helaas vroegtijdig verlaten voor andere verplichtingen.

Maar volgende keer zorg ik zeker dat ik deze dag uit kan vissen wat er ook gebeurt.
De dag was enorm geslaagd en heb veel kunnen af-/kijken bij de andere vissers.

gr chris
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

A{b}r{a}xa{s}

Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. En het is zeker een goede manier om 'de kunst af te kijken'. :)
Heb je nog verschillende hengels kunnen uitproberen ?