Fly Fair 2016

Started by Hyppo, May 21, 2016, 23:13:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Ha Johan, het was puur een gevoel dat ik soms had.
Jouw motivatie begrijp ik, en vind dat die redenatie ook hout snijdt.
Ik kan je wel zeggen dat ik nu al weer zin heb in de volgende fly fair
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Quote from: Bone F on June 21, 2016, 17:16:13
Hoezo Bram teveel geld uitgegeven aan bier.....

Nee, maar als ik ook iets te zeiken moet hebben op de organisatie dan doe ik dat wel over het weer. Het was echt te warm! (Alhoewel Johan ook wel gelijk heeft over die stoelen!)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Bone F

Inderk, hear, hear!

Franky Boy

Ik zal het punt van de toegankelijkheid voor invaliden meenemen bij de evaluatie.
Maar dat wordt een moeilijk verhaal.
We zijn zeer tevreden over de huidige locatie (de beste sinds IJsselstein/Hattem!) en het wordt moeilijk om alle pagodetenten beter toegankelijk te maken.
Misschien is een aanzienlijke korting op de entree (of zelfs gratis) voor mensen in een invalidenwagentje een optie.
Ik heb op het terras van het restaurant uitgebreid met twee mensen gepraat (waarvan 1 in een wagentje).
Was dat toevallig een van jullie?

goswit

Fb.      dus als het gratis entree is kunnen de invalide traplopen hoogspringen etc  ???  En kunnen ze de rolstoelen bij de auto parkeren.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Menno_siemensma

Quote from: maurice on June 22, 2016, 07:18:41
Noem het maar zeiken of wat je wilt.
Maar voor mindervaliden is het een zware strijd om er door te komen.

@ Menno,  wij (tenminste ik) willen geen last zijn voor anderen, en met elke stap vragen om hulp lijkt dat er aardig op.
dat snap ik zeker, maar bedenk ook dat veel mensen dat geen last vinden en zelfs leuk vinden daarbij te helpen.  Als er op dergelijke punten iemand van de organisatie beschikbaar is om zelf danwel iemand daarvoor in kan schakelen vang je de meeste problemen al weg.  Ik denk alleen dat het in de praktijk erg lastig zal zijn om te zorgen dat alles goed bereikbaar is met rolstoel voor een evenement van deze grootte.  Het blijft natuurlijk altijd een punt van aandacht om voor dit soort fysieke uitdagingen een praktische oplossing te vinden.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

hannus

na alles wat ik over de FlyFair gelezen heb en hier aan tafel gehoord heb,  heb ik wel vastgesteld dat de organisatoren een grote pluim verdiend hebben. Wat een succes!!
Ik wil er nog het volgende bij noemen:
Het lijkt me nauwelijks mogelijk om zo'n locatie volkomen rolstoelvriendelijk te maken. Ik sta er nog steeds versteld van hoe behulpzaam iedereen altijd is. Maar wat niet kan, kan niet. ik had een mooi dagje in de RAI op de efttex, en destijds een mooi dagje op de binddag bij Arno in Apeldoorn, dit soort locaties zijn een verademing, zo ook het buurthuis waar m'n bindclub zetelt. Er blijft dus genoeg over om een uitje van te maken.
just my 50 cents..

marco 67

Hoi Franky Boy ik denk dat wij met elkaar aan de tafel hebben gezeten, wij Gert Worst en ik waren erg tevreden over de organisatie en met een beetje hulp kon Gert overal wel bij. Neem maar eens contact met hem op hij is altijd geintereseerd in dat soort zaken, het is een goeie vent.  ;)

lambert63

Hoi,
Voor een volgende gelegenheid wil ik wel buddy zijn 😊
Heb ik meteen aanspraak.
De afgelopen keer was voor de eerste flyfair, en het was een beetje een adhoc beslissing om te gaan, dus ook geen wensenlijstje mee.
TL lambert63