Gratis toegang tot de Fly Fair?

Started by Hyppo, May 05, 2016, 12:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hyppo

Thé Ørgänizátiøn heeft voor de VNV-leden zijn uiterste best gedaan om de kosten van de Fly Fair zo laag mogelijk te houden. Met als resultaat dat het parkeren gratis is. En dat je op vertoon van je VNV-ledenpas (of je VisPas) 3 euro korting krijgt op de standaard toegangsprijs van € 13,-. En dat de workshops gratis zijn. Om maar eens een paar voorbeelden te noemen.

Maar we denken ook aan de vliegvissers die nog geen lid zijn van de VNV. Ben je nog geen VNV-lid en wil je dat alsnog worden (en waarom niet?) dan kun je dat aan de kassa melden. Je krijgt dan een foldertje mee waarmee je je als lid kunt inschrijven. Je krijgt dan € 10,- korting op je lidmaatschap. Oftewel: je hebt je toegangskaartje voor de Fly Fair terug verdiend!

Meer info over dit fantastische vliegvisfeest: www.flyfair.nl

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Tight lines!!

p.forel


goswit



Vraag mij af wat de toegangsprijs is .   Ik lees toch echt    6, 00 euro
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

p.forel

Ik lees 13 euro maar na vertoon vnv pas 10 euro
Maar daarna mag je gratis kijken bij binders.
Gratis bij de standhouders snuffelen
Gratis naar de werpers kijken
Na het betalen is alles gratis  te bewonderen


Floor

Voor slechts €13,- krijg je wel heeeel veel gratis.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

goswit

Staat toch echt duidelijk op de site 6,00  euro , maar dan mag je alleen kijken .   :o
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Franky Boy

Goed lezen blijkt nog steeds een kunst te zijn....
;D

goswit

Inderdaad Franky met onze leeftijd valt het niet altijd mee , maar je hebt gelijk , ik heb me vergist ,dit is voor eind Mei .      :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :o :)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Bone F

Slimme zet en de nieuwkomers krijgen er vervolgens ook nog een mooi visblad per kwartaal!

p.forel

Slimme zet is geen intreé. Nu voor meeste bezoekers nog steeds 10 euro

Bone F

Als €10,- kennelijk teveel is kun je misschien altijd nog onder een hek door kruipen :D

Floor

Quote from: Bone F on May 06, 2016, 21:50:43
Als €10,- kennelijk teveel is kun je misschien altijd nog onder een hek door kruipen :D

Goed idéé! Liever €1000,- voor een leuk hengeltje, dan €10,- voor een vliegvis gebeuren tja....
Zijn er nog forumers die denken te gaan?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

p.forel

Zeg niet dat het te duur is voor mij !!!!
Ik zal wel gaan net als de vorige keren

Maar 10 euro om beetje te ouwe hoeren met wat bekende blijft geld.
Voor spullen te kopen hoef ik er niet naar toe te gaan.



Floor

Ik ben al wel blij dat het parkeren gratis is, ik heb er zo een hekel aan dat waar je in Nederland ook op af gaat je betaald altijd heel veel geld om te parkeren. En dan ben je nog steeds goedkoper uit dan met openbaar vervoer.
Maar in dit geval is dat goed geregeld. Als ik gelegenheid heb kom ik ook maar eens.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Franky Boy

Ik denk dat veel van jullie weinig of geen Fly Fairs hebben meegemaakt, dat er 'gemaald' wordt over een tientje entree...  ;)
Ik heb ze allemaal meegemaakt vanaf de eerste in 1985 in vakantiecentrum IJsselstein aan de IJssel in Hattem.
In 1986 werd meteen al de tweede Fly Fair gehouden met gratis radioactieve fall-out van de geëxplodeerde kernreactor van Chernobyl. Daar heb ik waarschijnlijk toen een hersenbeschadiging aan over gehouden, zodat ik alle Fly Fairs daarna leuk ben gaan vinden.
::hulp::
Tsja... Met gemak 1000 Euro voor een vliegenhengel uitgeven, maar problemen hebben met een tientje entree, daar kan ik niet bij.  ;D
Op de Fly Fair kun je diezelfde hengel misschien voor 200 Euro kopen op de Tweedehands/Ruilbeurs, dan heb je dat tientje er gemakkelijk uit. Of je moet 'Marktplaats' op Internet veel gezelliger vinden...
Op forelvispark 'De Berenkuil' hopen we veel van die oude (voor mij vertrouwde) sfeer van de Fly Fair op IJsselstein weer terug te vinden. De organisatie en de mensen van De Berenkuil zullen daar in ieder geval hun uiterste best voor doen.
::goodjob::

Bone F

Franklin ik ben ook zo'n o.l. die ze allemaal meegemaakt heeft. De 1e serie waren in herinnering de leukste en het zal een uitdaging worden om dat weer op te pikken. Voor zover ik kan zien zie ik bjna geen buitenlandse hengelsportbedrijven, die konden nog wel eens voor stuntwerk zorgen tot ongenoegen van de hollandse deelnemers..........
Happy beursing!
Frans

p.forel

Dat is zeker jammer Maurice cookshill is voor mij ook meestal de reden om langs te komen.

Al is bestellen bij Steve net zo makelijk  je krijgt de kwaliteit die je vraagt.

Laatse paar beurzen waar ik was moest ik moeite doen om geld uit tegeven.

Marco B

Volgens mij heb ik er ook nooit een FlyFair gemist. Voor mij altijd een mooie gelegenheid om al mijn oude vismaatjes en oude bekenden te ontmoeten en nieuwe te ontdekken. Voor het aanschaffen van spullen ga ik allang niet meer. In de loop der jaren is er al zoveel verzameld, een gemiddelde hengelsportwinkelier zou er bijna jaloers van worden :). Opnieuw lid worden van de VNV zit ik ook absoluut niet op te wachten (sorry Franklin). Nee, voor mij gewoon een hele gezellige dag om te kijken en soms te kwijlen bij spullen die ik absoluut niet meer nodig heb en lekker bij te kletsen. En dat mag wat mij betreft best iets kosten, want dat heb ik er graag voor over.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Wilco

Quote from: maurice on May 07, 2016, 09:41:50
Een reden voor mij om te gaan is cookshill en zijn veren assortiment.
Helaas staat deze er niet tussen.

En daarbij moet je een ambulance klaar hebben staan, ik rij alles ondersteboven met de scootmobiel.
  ;D   ;D ;D
Aangezien de meeste mensen daar geen rekening mee houden.
Met een kleine stuurfout lig je zo te water.

p.forel

Dan moet Maurice maar op de waterscooter komen 😂😂😂😂😂

Wilco

Ik zeg een hoverscouter. Maken wel een tering herrie   :) :)

goswit

Ach het is mooi weer dan is het toch niet zo erg.  En als er een probleem is staan er veel mensen langs de kant met lijntjes om hem er uit te halen ,toch ????? ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Bone F

Er is volgens mij nog geen meet and greet punt voor de forummers geregeld volgens mij. In het verleden leverde dit jammer genoeg weinig op maar je weet het nooit.