Lure and Emerger Fly Fair

Started by Troutbuster, April 07, 2016, 18:07:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Beste leden van dit forum,

Op de nationale hengelsportdag 2016,  28 mei aanstaande opent Lure and Emerger haar deuren voor het publiek.

De VNV heeft uiteraard haar prachtige "grote" Flyfair, wij hebben deze dag de "kleine" versie voor regionaal georiënteerd publiek.



Mocht je nieuwsgierig zijn, in de buurt wonen, mensen/vliegvissers kennen die in de buurt wonen of er een ritje naar Zeeland voor over hebben, iedereen is van harte welkom.

Gr

Jan
"Petri Heil"


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

p.forel

Waarom niet. De grote vnv fly fair is niet voor iedereen iets om naar toe te gaan

Troutbuster

@jan

Juist wel handig, want zoals Bert al zei, niet iedereen is in de gelegenheid om naar de "grote" Fair te gaan

Daarnaast is "onze" fair hoofdzakelijk bedoeld voor instappers en mensen die meer willen weten over het vliegvissen, hoofdzakelijk regionaal georiënteerd!!

Het is de Nationale Hengelsport dag en dus een uitgelezen dag om eens nader kennis te maken met de vliegvissport, en daar niet 200 km voor te hoeven rijden!

Daarnaast kan men altijd op zondag naar de "grote" Fair hè ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


p.forel

Zelfs de ervaren vliegvissers. Gaan niet allemaal naar de grote fly fair hoor
Tot nog toe heb ik geen behoefte om te gaan de voor mij intresante stand houders zijn er nog niet

Troutbuster

Gezien de laatste reacties van diverse leden en bekenden zal het lekker druk gaan worden!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

"Petri Heil"


Troutbuster

"Petri Heil"


Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

bronco billy

Ik ben er zaterdag ook.
Breng mijn kleinzoon mee.
grtjs Peter

Menno_siemensma

prima initiatief, denk dat het wel meevalt met de kannibalisme op grote flyfair bezoekersgroep en vice versa, zoals gezegd andere doelgroep en lokaal georiënteerd lijkt me geen probleem opleveren. Zorgen dat er weer meer jeugd gaat vliegvissen is alleen maar toe te juichen.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Hyppo

Het staat natuurlijk iedereen vrij om van alles te organiseren, op welke dag dan ook. Maar het was wel zo netjes geweest om niet voor de naam Fly Fair te kiezen. Dat voorkomt verwarring, om het maar eens zachtjes te zeggen.

Succes met jullie beurs
Hyppo