Headcement of nagellak ?

Started by Hilco, January 19, 2013, 21:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

tja , dat is de vraag..........

nagellak heb ik headcement moet ik bestellen . :o

A.de Vries sr

Meen begrepen te hebben dat het een pot nat is, maar blijf dit topic volgen
Arie

Canadian_Streamdance

Ik vind het beiden wel goed en is inderdaad soort van vergelijkbaar Hilco
de laatste tijd lak in mijn vliegjes af met revell modelbouw lijm die in een klein handig potje zit met een heel dun ijzeren naaldje waarmee je heel fijn kunt aflakken en doseren!
http://www.toemen.nl/images/producten/258-Revell_-_Plastic.jpg

BV

Gewoon nagellak is meer dan goed genoeg.
Ik smeer er niks op en vis bijt en vlieg leeft nog lang en gelukkig

Rossie69

hard as nails

maar die reveil zag ik Jan Bruins ook gebruiken.
is ook wel een mooie .
vraag me alleen af of deze tuut niet gauw verstopt raakt.


Canadian_Streamdance

Jip dat is inderdaad soms wel het geval maar even een aansteker eronder en het vloeit er direct weer uit! heel simpel eigenlijk!

Koen


Hilco


HappyFisherman

Visvliegen lak ik ook niet meer. Gaan eerder kapot aan andere zaken dan aan het losraken van de knoop.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

Ik ben wel eens heel vreemd aangestaard door zo'n kassameisje bij het afrekenen van een flesje nagellak... ;) Sommige dingen krijg je nu eenmaal moeilijk uitgelegd. Anderzijds, bij het kopen van een kaartje garen (voor mooie nimfenlijfjes) werd ik helemaal begrepen door de winkeldame en kreeg ik ongevraagd een hele uitleg over verschillende soorten angorawol die schijnbaar wel eens werd aangeschaft door vliegbinders.

Maar om op oorspronkelijke vraag te antwoorden, nagellak doet het goed. Is inderdaad volgens mij hetzelfde als sommige potjes vliegbindlak. Ik gebruik blanke nagellak trouwens ook om buzzerlijfjes af te lakken, werkt echt perfect...
::wtf::

Rossie69

moet wel zeggen headcement,vloeit er wel mooier doorheen op de knoop dan.


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

ja, werkt lekker. ben bijna weer toe aan een nieuw potje :P

Rene V.

Headcement van Loon Outdoors of Zap a Gap beide te koopbij Martin Hengelsport.

Rene V.

Gert

Heb vorig jaar bij de one fly competitie een flesje lak gekocht van Flies & More (Kopflack Extra), omdat er zo'n mooi dun naaldje in het dekseltje zit. Was knap prijzig, en het naaldje is ZO dun dat er nauwelijks lak op zit, dus dat werkt voor geen meter. Is een zachtplastic flesje, en dat leek me wel wat. Maar na een paar keer gebruiken krijg ik met geen mogelijkheid het dekseltje er meer af, of het wordt echt slopen.
Ik zeg: dure rommel :o

Maar heb gelukkig ook dat spul wat Koen liet zien weer gevonden, bij Peeters.

Groet,
Gert

Raymond

Ik heb bug bond nog nooit gebruikt. Heb er dus geen vervaring mee maar ligt het nou aan mij, ik vind het spul maar duur...  ???
::wtf::

HappyFisherman

Ik doe al 2 jaar met een flesje bug bond, duur is dus relatief...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

is het niet stroop geworden dan ?