Visma

Started by Floor, March 04, 2015, 09:51:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Gaat er nog iemand naar de visma?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Bone F

Ik ben het wel van plan Hopende dat er wat te zien is op vliegvis gebied. De animo hiervoor van vvwinkeliers neemt volgens mij steeds meer af. Heeft er iemand nog een idee om die €12,50 voor het parkeren te omzeilen?
grtn Frans

Beertje

K'zou niet weten wat ik er moet doen. alle negative punten: te ver; bijna 500 km rijden, te duur, duur parkeren. toegangs prijs? moa!, en er is niet veel wat ik zou willen zien. ::hellno::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Troutbuster

Broeders,

Ik sta vrijdag en zaterdag in de stand van Kees Hamelink, uiteraard bij de afdeling vliegvissen!

wellicht treffen we elkaar

Gr

Jan
"Petri Heil"


Floor

Quote from: Beertje on March 04, 2015, 10:09:34
K'zou niet weten wat ik er moet doen. alle negative punten: te ver; bijna 500 km rijden, te duur, duur parkeren. toegangs prijs? moa!, en er is niet veel wat ik zou willen zien. ::hellno::

Nou, nou, ik wist niet dat je lelijk ging doen  ;) maar, ik moet je op alle punten gelijk geven behalve dat het voor mij momenteel heel wat kilometers dichterbij is.
Ben er al jaren niet geweest maar dacht, "misschien dit jaar"
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

kees

Frans,
het parkeergeld is 9,75 als je op de site van de Visma je entreekaart voor 9,00 euro met parkeerkaart koopt.
Ook kan je ergens buiten rotterdam parkeren en met openbaar vervoer naar Zuidplein is een klein stukje lopen naar ahoy.

Jan,
is de bedoeling om vrijdag de visma te bezoeken, ga je dan wel zien.

Bone F

Bedankt Kees scheelt toch weer. Ben je alle dagen aanwezig Jan? In het geval dat kom ik zeker ff handje geven :D

peterf

Parkeren in parkeergarage winkelcentrum Zuidplein is beduidend goedkoper en is twee minuten lopen.
Vanuit parkeergarage naar loopbrug Ahoy.
Per uur betalen is verstandiger dan voor twee of drie uurtjes bijna 9,75 euro kwijt te zijn.

Marco B

Quote from: peterf on March 04, 2015, 15:00:05
Parkeren in parkeergarage winkelcentrum Zuidplein is beduidend goedkoper en is twee minuten lopen.
Vanuit parkeergarage naar loopbrug Ahoy.
Per uur betalen is verstandiger dan voor twee of drie uurtjes bijna 9,75 euro kwijt te zijn.

Haha, hebben wij ook ooit een keer gedaan. Kwamen we terug, was de auto gejat  :-X. Hebben het daarna nooit meer aangedurfd.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Troutbuster

Quote from: Bone F on March 04, 2015, 13:29:20
Bedankt Kees scheelt toch weer. Ben je alle dagen aanwezig Jan? In het geval dat kom ik zeker ff handje geven :D

Frans,

zoals ik al schreef, vrijdag en zaterdag!!

Ik zie je!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Bone F

Quote from: Troutbuster on March 04, 2015, 17:53:30
Frans,

zoals ik al schreef, vrijdag en zaterdag!!

Ik zie je!!

Gr

Jan
Ja Jan ff te snel gereageerd. Beter lezen dus  :-\

vliegvisserdorian

Ik ga zondag ;D (met het ov zit ik er toch zo, en gratis ;D) maar zo te horen zijn de meeste van jullie er dan juist niet..

Timvanp

Ik ben er zaterdagochtend. Is inderdaad niet veel vliegvisspul, maar toch nieuwsgierig! Misschien dat Fly Supply nog leuke spulletjes heeft?
::new::

Bone F

Inderdaad weinig vvspullen maar toch gezellig Flysupply en de gouwe ouwe Hamelink. Jan ff gesproken bakkie,broodje, biertje en een lekker warmtepak gescoord nou mooi toch!