Snoektour 2015 "Midden Nederland"

Started by Hilco de Visser, December 10, 2014, 17:47:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

@Marc:
Als je in de Visplanner "Ronde Venen" (en uiteraard je pasnummer) intypt zie je waar je niet mag vissen als je geen lid bent van Wilnis (bruin). Dat ligt allemaal vrij noordelijk op het kaartje dat jij hebt geplaatst.
Zoek je op Kockengen, dan zie je veel bruin opkleuren op het rechter gedeelte van jouw kaartje.
In de bovenstaande gevallen, maar ook als je zoekt op Woerden of Kamerik, dan zie je wel het een en ander waar je mag vissen, maar "Polder Kamerik" blijft grotendeels lichtblauw. Dat lijkt erop dat het gewoon helemaal niet verwerkt is in de VISplanner.
Alhoewel je in het boekje wel ziet staan, in die paar sloten die WEL worden omschreven: De wateren mogen uitsluitend vanaf de wegzijde worden bevist (pag. 79).

Mogelijk is het allemaal weiland waar de boeren geen toestemming voor hebben verleend?

Groet,
Gert

marc

Hè mannen,
Alvast bedankt voor info en tips ,gaat verder uitzoeken.
Maar eens dat befaamde boek erbij ,proberen te begrijpen waar alles ligt .

Grt marc

Herman

Is een leuke locatie Hilco! Inderdaad al eens met een/het forum wezen vissen daaro. Maar da's al weer een poos geleden. Dus wat mij betreft zeker een kanshebber. Gelukkig mag jij het uitzoeken  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

en ze vingen bijna geen drol.
wel frolic

Hilco de Visser

Ja , of er gevangen wordt die dag , dat blijft natuurlijk altijd afwachten .

ik heb alleen nog maar gelet op:

- ruime parkeerplek
- Mooie omgeving
- veel viswater
- ruimte om te werpen
- in de buurt van Utrecht

Nu er ook nog originalitiet gevraagd wordt ligt de lat weer wat hoger  :-[

ik zoek verder,  verslag volgt weer ..........

HappyFisherman

Afgelopen keren wel gemerkt dat voldoende water en bereikbaarheid vooral belangrijk is. Tour is ook wel 2x naar Meppel geweest dus orginaliteit is geen vereiste :)

Oh ja, en als het in de vergunning zit is ook wel heel handig merkte ik de laatste keer ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

Quote from: HappyFisherman on December 12, 2014, 13:32:49
Afgelopen keren wel gemerkt dat voldoende water en bereikbaarheid vooral belangrijk is. Tour is ook wel 2x naar Meppel geweest dus orginaliteit is geen vereiste :)

Oh ja, en als het in de vergunning zit is ook wel heel handig merkte ik de laatste keer ;)

goede tips Happy  ::goodjob:: 

Jan Damman

#32
Quote from: Hilco de Visser on December 12, 2014, 12:48:14


ik heb alleen nog maar gelet op:

- ruime parkeerplek
- Mooie omgeving
- veel viswater
- ruimte om te werpen
- in de buurt van Utrecht



i

Hilco,

Alles  wat je hier aanhaalt daar heb je gelijk in als je met niet meer dan 10 / 12 man wilt vissen, en zeker in die tijd van het jaar dat de snoektoer gehouden wordt daar dan zeker driekwart van het water  vol maar dan ook helemaal vol met waterplanten ligt op een paar stukken van de grote plassen na dan.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Snoektour op het eerste weekend in november doen. Dan heb je geen last van planten, maar is het wel altijd 25 graden met strak blauwe lucht ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Quote from: HappyFisherman on December 12, 2014, 15:05:50
Snoektour op het eerste weekend in november doen. Dan heb je geen last van planten, maar is het wel altijd 25 graden met strak blauwe lucht ;D

Bram,

Wij waren daar op 7 nov en toen stond het voor een groot gedeelte nog vol. :)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

merijn1982

Hou op hoor bram! Begin zo weer spomtaan te zweten:-)  Iedereen verklaarde youri voor gek in zijn korte broek. Maar hij had het het best bekeken van ons allemaal!
Tight lines!!

HappyFisherman

Dat lag niet alleen aan die korte broek  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

marc

Voor de ongelovigen ,ze zitten er echt wel die bakken .
Het is er niet altijd feest ,zou ook niet leuk zijn toch.

Grt marc

[attachment deleted by admin]

FSCHAMP

Mooi beest Marc, recent gevangen of een foto uit de archieven?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982

Tight lines!!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

marc


Rossie69

Die jonge heeft een draadje los.

Das zekers een mooie bak.

wil graag erbij zijn.

ben al aan het trainen,om er 1 te haken.
lossen lukt me goed.