Snoektour 2015 "Midden Nederland"

Started by Hilco de Visser, December 10, 2014, 17:47:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco de Visser

vandaag een mogelijke locatie verkend ...........Bosdijk in Breukelen.

Uiteraard samen met een hele goede snoekvisser  ::agree::

Conclusie;  locatie is prima................kanshebber dus


jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Gert

Kom op Hilco, we verwachten wel wat originelers....
Daar komt heel NL en B al regelmatig om te snoeken - niet alleen de vliegvissers, en met het forum zijn we er ook al eens geweest.

Maar goed, je bent lekker bezig op zoek naar een locatie  ;) ::goodjob::

Gerrit59

En je hebt nog even de tijd Hilco!
Tenzij je het nog in de eerste maanden van 2015 wilt organiseren.....

Gerrit

MarcelN

Daar weet ik wel mooiere plekken in de buurt hoor, rij maar eens om Kockengen heen of het slot van Haarzuilens, daar zie je de snoeken liggen!
Langs het oortjespad bij Kanis/Kamerik > Zegveld zag ik snoeken vangen, kortom prachtige omgeving richting Meije  ::goodjob:: Middelwetering en Grecht zijn mooie struin wateren.

maurice

Kijk toch eens onze kleine Belg Marc
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Quote from: jelle on December 10, 2014, 18:07:22
Veel bomen :-)
Ziet er goed uit

Op deze plek op de foto zie je inderdaad nogal wat bomen, maar het is een groot gebied, en er zijn zat plekken met meer ruimte achter je.

Maaruh, Hilco en Marc, nog wat gevangen?

Groet,
Gert

Hilco de Visser


FSCHAMP

Mooie eendebek Hilco

en ik ben er nog niet geweest, dus laat maar komen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

goswit

Voor de bomenvangers is dit ideaal water. :D  en die zitten toch ook op dit forum .?
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

marc

Allemaal goed en wel Marceln,vrees dat het water dat je zelf vermelde in de vergunning van Wilnis zit .zeker niet ingebracht voor de vispas .weet niet of je bij wilnis dagvergunning kan bekomen ,kan jij daar uitsluit over geven ???
Veel water van Woerden zit in de vispas maar ken die omgeving daar niet . Jij kennelijk wel ,graag wat info voor een weetgierige Belg

Grt marc

FSCHAMP

Marc, een 15-tal jaar terug kon je in Wilnis dagvergunningen krijgen, want ik heb daar met dagvergunningen gevist gehad.  Wat de toestand nu is weet ik niet want het is van toen geleden dat ik er nog gevist heb.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

marc, een groot deel van de Grecht is wél bevisbaar zie ik net, ik was er ook maar per toeval doorheen gereden, het rook er gewoon naar snoek ;D
overigens ken ik de weg er wel goed, maar meer van het toeren erdoorheen.
Misschien dat er hier iemand anders is die er woont en het kan vertellen hoe of wat, mooi is het er wel!

marc

Volgende keer NL maar eens bezoeken,info blijft welkom.
Eerst zien in orde te raken met vergunning anders ga iker zeker weten niet aan beginnen .moet geen prent.😉

Grt marc

goswit

Marc , een prent krijg je niet hoor , mensen van over de grens worden uitgenodigt een kopje thee te drinken op het politieburo , dit is nederland hoor. ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

MarcelN

Hahaha die's leuk, wat een pestzooi hier he :'( da's in de Bels niet veel anders....zucht wat zou die iemand nu in een pretpark geleefd hebben :-X  ::bbq::

Hilco de Visser

een en ander zou toch in de visplanner te zien moeten zijn ?????

morgen even kijken......

MarcelN

klopt, maar veel 'kleurt' niet blauw daar dus zal wel weer vereniging water zijn helaas, hoe/waar kom je daaraan om een dagje te vissen.. ::hulp::

Gert

Kijk anders even in het boekje, vanaf pagina 79. Misschien geeft dat meer duidelijkheid.

Sieger

Reacreatie terrein Bosdijk staat op pagina 70... Zit in de Vispas...

En anders een dagkaart van de AUHV


Sieger

Scaramouche

Bosdijk is inderdaad een bekende plek voor veel vissers. Leuk snoekbestand, niet makkelijk om die vissen te foppen. Tussen eind mei en begin november is er bijna niet op snoek te vissen door alle waterplanten (behalve op de grote vijvers, die blijven goed bevisbaar). In de kleine slootjes is het 's zomers voor de precisievissers wel leuk om de ruisertjes uit de kleine open plekken te vangen.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

marc

Kan alleen maar terug vinden dat Wilnis niet erg geneigd is om dagvergunningen uit te geven.
Zie HSV Wilnis.
Water aangehaald door Marceln is wel degelijk in hun beheer.Visplanner maakt het ook niet duidelijk.
Zal voor 2015 maar vergunning bijnemen voor Grt R'dam,even ver voor mij en ook water zat onbeheersbaar daar.

Grt marc

[attachment deleted by admin]

Team

Googl  eens op Hei en Boeicoop en zie de street view    kruising   huibertweg leuk vis cafe.  huibertweg naar beneden naar de Huibert.  en langs alle boerderijen in Hei en boei coop ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hilco de Visser

Quote from: MarcelN on December 10, 2014, 23:21:37
klopt, maar veel 'kleurt' niet blauw daar dus zal wel weer vereniging water zijn helaas, hoe/waar kom je daaraan om een dagje te vissen.. ::hulp::

Marc heeft 3 uur moeten rijden   ::goodjob:: maar dan krijg je mooie omgeving en aardige vismaat :-[

Hilco de Visser

Quote from: Scaramouche on December 11, 2014, 10:59:39
Bosdijk is inderdaad een bekende plek voor veel vissers. Leuk snoekbestand, niet makkelijk om die vissen te foppen. Tussen eind mei en begin november is er bijna niet op snoek te vissen door alle waterplanten (behalve op de grote vijvers, die blijven goed bevisbaar). In de kleine slootjes is het 's zomers voor de precisievissers wel leuk om de ruisertjes uit de kleine open plekken te vangen.

ze zijn mijn "bindkunsten" niet gewend dus daarom hapte ie wel  ;D

niet lachen; maar ik was daar dus nog nooit geweest en ik woon er 19 minuten vandaan met de auto  ::wtf::