brrrr, wat vroeg

Started by A{b}r{a}xa{s}, September 11, 2011, 04:48:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zeenimf

Jan, ik vind het vissen op de merwede geweldig ,toch  ik ben het niet helemaal met je eens dat je allemaal de zelfde omstandigheden hebt met de wedstrijd .
Diegene die daar voor gevist hebben ,hadden heel veel vis gevangen ,maar op de wedstrijd waar ze op de zelfde plaats moesten vissen vingen ze helemaal niks.
Hoe het tij op dat moment is, speelt een grote rol  mee.

Bosdijk is ook erg mooi.
Het enige wat mij daar  stoort is,
dat ze dan staan te gooien met grote streamers en dan is de stek toch wel verstoord voor de volgende die dan nog  moet vissen , vind ik maar niks, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Troutbuster

#51
Marry,
voorvissen met een paar vissers is heel iets anders dan met een groep van 60 !!
De wedstrijdleiding streeft er altijd naar om iedereen een "hotspot"te gunnen echter moet de visser zelf de rest doen natuurlijk.

Ik (wij) hadden zo'n "hotspot"op plaats 21 langs het riet. (ik pakte daar heel veel vis de zondag ervoor!!)
Mijn mede visser (groep A) blankte daar terwijl ik erna vissend (B) er wel 10 pakte!!

Zoals ik al zei, "match the catch" !!

Bosdijk?? jaaaa die streamers hè, ik ben er ook niet zo'n fan van maar het mag volgens de regelementen!!
Als je voorganger streamerd, rest jou alleen het zelfde te doen!! maar vaak zie je dat de rust snel wederkeerd en de voorntjes snel weer op de stek zitten.
Het verstoren valt wel mee als je bedenkt dat een aanwezige snoek de voorns sowieso verjaagt, kan het vangen van zo'n snoek alleen maar gunstig zijn als deze met "kaakkramp"  ;D ;D ;Dweer teruggezet wordt, en de aanwezige voorntjes en baarsjes met rust laat!!

Doe er je voordeel mee en pas je aan aan de omstandigheden!! 8) 8)

Bosdijk is dun(10/100) en secuur vissen met kleine nymphjes(18 en 20)

Resultaat komt dan vanzelf ;) ;)

Ga je nog voorvissen op de Bosdijk Marry??

Bas en ik zijn er op de 25e 's zondags

Wie weet tot dan!

Gr.

Jan
"Petri Heil"


aalbrecht

we gaan morgen ochtend die kant op om ons weer voor te berijden .voor een sesie groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

en..hoe waren de vangsten ?? :)

aalbrecht

stuk of 8 maar wel in de wetering en niet in het zwembad zou nog niet weten hoe ik daar moet vissen diep en bruin vandag groet aalbrecht
vliegvissen is een passie