Al eens in de vijvers van de Ruigenhoek Utrecht geweest?

Started by erikdenoorman, January 07, 2013, 21:50:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco de Visser

beste tip;  vraag of er mensen  van hier mee willen gaan om je te helpen  ::goodjob::

Joost S.

Ik ga met mijn broer, dus dat is dan niet zo gezellig. Maar mocht het slecht gaan, dan voor een volgende keer wil ik dat misschien wel vragen ja.


Maar.... We stellen het een weekje uit, wordt zo slecht morgen helaas.

Gert

D'r is al een tijd niks meer gepost over "ons sponsorwater", maar ik ga er morgen weer eens heen met m'n 2 broers en nog een vismaat, en Herman komt ook.
Ben benieuwd.... Wordt wel een minder dagje qua weer vergeleken met de afgelopen dagen, maar misschien kan dat wat de vangsten betreft geen kwaad.

Groet,
Gert

gijsie20

#128
Ben er twee weken geleden nog geweest. Paar weken daarvoor is er weer grotere vis uitgezet.
Van alles geprobeerd maar, kon ze echter enkel vangen aan een zinklijn met blob of boobie, afwisselend snel of soms traag gevist.
Mooie sterke vis, aantal grotere er tussen.
Andere zag ik ook enkel met zinklijn vangen. Normaliter vang ik er ook wel op een gewone zwarte wooly bugger.

Maar goed dat kan per dag weer verschillen he  :)

Groet & success morgen.

Rossie69


Joost S.

Ik ben geweest, met mijn broer. Slecht gevangen, maar nu ik zelf een volle zomer heb door kunnen vissen, snap ik dat ik die dag amper wat gevangen heb.

Man, wat was het koud en heel de dag een forse wind. Sta je daar, net begonnen, kon nog amper werpen.

Ik heb, geheel toevallig, gisteren een forel uit ruigenbroek op. Fish and chips. Goed te eten.

Volgend jaar ga ik een dagje alleen, en met lekker weer., alsin geen wind. En dan de grote vijver op. Kan nu ook al veel beter werpen, nadat ik een zomer op voorn en windes heb gejaagd.

Misschien is dat ook wel een leuk iets om een dagdeel met wat forumleden te gaan. Zal voor mij wel pas volgend jaar lente worden dan.

Hilco de Visser

Quote from: Gert on November 11, 2014, 22:31:27
D'r is al een tijd niks meer gepost over "ons sponsorwater", maar ik ga er morgen weer eens heen met m'n 2 broers en nog een vismaat, en Herman komt ook.
Ben benieuwd.... Wordt wel een minder dagje qua weer vergeleken met de afgelopen dagen, maar misschien kan dat wat de vangsten betreft geen kwaad.

Groet,
Gert

hoe laat gaan jullie en tot hoelang?

Gert


Hilco de Visser


drefter


Koen

Perry in ik zijn er zondag geweest. ik had er 8 en Perry 7. Op apps, zalmeidingentjes, buzzers, streamertjes, zelfs een mooie aanbeet op een langpootmug gehad :)

Herman

Was een gezellige middag! Zelf n mooie grote kunnen landen die de booby pakte toen deze net op t water lag en de zinklijn nog de daling in moest zetten.
Daarna nog twee kleinere. Grote dwars door de leader heen......
Gert helaas visloos, Harry geloof ik 4, Jos 5 en 3.
Hilco kwam ook even langs (twee keer), maar bleef ook  visloos.
Al met al gezellig en redelijke vangsten met een paar spetters regen.
Op naar een volgende keer.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Hilco de Visser

wat een sukkel vergeet ik mijn reel, kwam omdat ik de ochtend in Spakenburg was met de UL spinhengel  :-X

Gert

Ja, was toch wel een lekkere middag, ondanks dat ik niks heb kunnen landen. Wel aanbeten gehad en mooie boeggolven achter een sprinkhaan, maar helaas haakten ze telkens toch weer af in plaats van aan :(.

Rossie69

Jammer Gert

Maar geen nimfen geprobeert dan met mekaar aan een lange punt ?


vliegvisgek

ga er zo effe paar uurtjes vissen kijken of het mij of maatje gaat lukken

PdH

Heb me er gisteren middag weer prima vermaakt. 4 stuks op kleine zwarte droge vliegjes. En ook les gehad van mijn zoon. Die had er 6.
grtn, Peter.

Twan

Goed om te horen, wij gaan morgen even kijken bij Rick!

PdH

grtn, Peter.


Gert

Ik ga waarschijnlijk vrijdagmiddag en -avond maar weer eens naar de Ruigenhoek.
Iemand nog recente ervaringen waar ik m'n voordeel mee kan doen?

Groet,
Gert

Twan

Droog zie je ze stijgen, maar vangen met buzzers  ;), maar dat kan zomaar nu weer anders zijn.

Hidde

Is het al een beetje begroeid daar of kijk je nog steeds naar de flats?

gijsie20

Geen begroeiing..maar je kan ook met je rug naar de flats staan, zie je ze niet, en kijk je een mooi Hollands landschap in  ;D

Twan

haha idd. En anders heb je wel heel veel beplanting en bomen nodig, wil je de flats niet meer zien  :)