Binddag 2015 Apeldoorn

Started by Arno, November 28, 2014, 19:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

gijsie20

Wat een gezever allemaal..blijkbaar speelt er een hoop achter de schermen...
Ben ook niet van dat FB gedoe etc...maar snap ook wel dat we bij elkaar een gezellig clubje binders/geinteresseerden willen hebben!
Is het puur dat mensen zich nu afmelden na het "openbaar" maken van het event? Had je dan eerder aangemeld..dan was dit niet nodig??

Bij voorbaat..Arno alvast bedankt dat je deze taak op je wil nemen!  ::goodjob::

Team

VLIEGPISSERS  weerhaak niet dichtknijpen >:(
NUNC  AUT  NUNQUAM

goswit

Mannen.

Als je tien man om een mening vraagd krijg je 10 verschillende antwoorden . Mijn mening over fb en vliegvissers is denk ik wel bekend .

Als we nu eens met zijn allen naar de forumdag gaan en lekker OH  en vliegjesbinden, en na 4.00 uur heel serieus gaan praten onder het genot van een glaasje ranja , dan komen we er beslist wel uit en hebben we toch een gezellige dag gehad ,en weer kennis kunnen maken met nieuwe ?vliegvissers. :-*

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

weerwolf

Vreemd, bij vorige forumdagen werd het nog gewaardeerd als je een introducee mee nam Nu mag er buiten het forum niemand meer komen!!!!


Voor de sponsor is dit toch ook een kans om de klantenkring uit te breiden. rijk worden van sponsoring bestaat niet
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit59

Mannen,

Laten we het voorstel van Gos ter harte nemen!
Laten we vooral blij zijn dat er iets wordt georganiseerd! Wat Arno doet: TOP! Dat initiatief kan van mij niet genoeg benadrukt worden! Daar lees ik nog te weinig over. Ik vond het een prachtige, ongedwongen dag! Het zou jammer zijn als dat door 'gekibbel' verdwijnt. Het lijkt wel een stelletje vrouwen.......

Gerrit

merijn1982

Ik heb 2 dagen geleden toen het 'gezeur' begon Arno gevraagd mij van de lijst te halen. Dit omdat ik doodmoe word van het moeilijke gedoe. En hetgeen leuk moet worden al verziekt is voor het begint. Het feit dat meerdere mensen gingen stoken bij de sponsors was dan ook voor mij de druppel!! Ik snap niet wat het is met sommige hier maar het komt de sfeer maar ook het bestaansrecht van het forum niet ten goede:-(
Ik heb de afgelopen dagen mee gelezen en af en toe willen reageren maar het niet gedaan. Beter voor de sfeer!

Ik heb wel besloten om toch te komen. Het zou vanuit mij namelijk ook niet eerlijk zijn tegenover Arno die zijn stinkende best doet hiervoor om niet te komen omdat er een aantal mensen dwars liggen.
Hopelijk word het een gezellige dag met gezellige mensen of het leden zijn. Kennissen, nieuwelingen of anders

en laten we niet bezig zijn met hetgeen waarin we anders zijn, maar hetgeen wat ons bind: onze mooie hobby!!
Tight lines!!

Team

Gewoon op de lijst blijven staan, je er niet af laten halen, alle jongens met de juiste instelling komen toch wel, en de negativo,s moeten maar thuis blijven,
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

Merijn wat een schitterende laatste zin


Arno, hou vol. Je doet het toch maar goed voor een kleine groep. Azijnzeikers hou je altijd. Een evenement zonder commentaar bestaat (helaas) niet

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

sjoerd

Quote from: Team on December 20, 2014, 13:16:37
Gewoon op de lijst blijven staan, je er niet af laten halen, alle jongens met de juiste instelling komen toch wel, en de negativo,s moeten maar thuis blijven,
Team:  ::agree::
Gewoon komen Merijn kunnen we even bijkletsen :) :).
Ik snap al die heibel niet. Eén persoon is tegen en kennelijk vinden sommigen dat ze dan ook maar niet moeten gaan. Onbegrijpelijk.
Het wordt gewoon een supergezellige dag zeker nu de klagers wegblijven, ::blabla:: ::blabla:: ::blabla::

Sjoerd

Hilco de Visser

De klagers moeten niet wegblijven , zij moeten gewoon klagen en toch komen.

Het is en blijft een forum dag,  bekendheid geven aan deze dag via social media doet daar geen afbreuk aan.

als mensen speciaal lid worden van dit forum om naar de binddag te kunnen komen is dat alleen maar goed, meer leden is meer activiteit.

de sponsor(en)  zal/zullen blij zijn met de aandacht van hier maar zeker ook van de aandacht via social media;  klanten zijn klanten  ::goodjob::


Rossie69

Wat betreft de prijzen voor de bind/forumdag ,zou je gewoon onder de leden van de vvnl kunnen verloten.
dus alleen de leden/van buiten het forum helaas.

Wat mij betreft jullie bekvechten maar lekker verder.
17 januarie ben ik er al moet ik op het scheetbord komen ;)

heb er zin aan,is goed voor mn geest.
zegt men.

Oja Wat Marcel zegt kop in de wind en goan.
das beter,als oorlog voeren ;)

Love you  :P


Team

Voor vliegvissers die niet lid zijn van het forum, maar wel onze GASTEN, heb ik nog wel wat prijzen beschikbaar, als ik er ben
meld ik me wel bij de leiding.
NUNC  AUT  NUNQUAM

golddigger

Hoi Arno,
Bij deze meld ik mij aan voor deze altijd gezellige dag
Verheug me er op (en natuurlijk op het broodje bal)
Tot de 17e!!!!!
Perry

pepertje

Leuk Perry,

Ik wil ook wel maar ja,
Die ouwe en zijn principes.
Hij staat voor zijn mening links is links rechts is rechts recht is recht hoe krom of dit ook is.

vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

Gerrit59

Mwah Pepertje,

Dan moet 'die ouwe" maar voor een keer zijn principes aan de kant zetten. Het gaat om onze mooie hobby en om een dag lekker gezellig en ongedwongen deze (bind)hobby samen te beleven. Als 'die ouwe' dat niet meer kan.......... Hij moet zijn zoon wel het goede voorbeeld geven! Of is ie zoooo eigenwijs! Dan spreek ik hem nog wel eens. Kom op "ouwe' !!!
Een geinige ondertoon, maar zo is het en niet anders! We moeten kijken naar wat ons 'bindt' en niet naar wat ons scheidt!

Groeten
Gerrit

FSCHAMP

Dat is gesproken Gerrit, jij bent een man naar mijn hart, spijtig genoeg is het wat ver voor mij, anders kwam ik zeker af.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

goswit

Peper (tje) .  Is toch niet zo moeilijk , je zegt gewoon je gaat mee of ik stuur DUVEL op je af . Gaat die beslist mee. ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Arno

Beste vliegvis vrienden,
ik heb in overleg met de Sponsor MUDDLER voldoende prijzen om te verloten dus maak je daar alsjeblieft geen zorgen om
en in deze maakt het niet uit of je wel of geen lid bent van het forum er is genoeg te verdelen.

Gr Arno

goswit

Arno

Ik kom voor een gezellige dag met vliegvissers en wat te leren . Ik kom niet voor de loterij ,dat dat er is is leuk ,maar bijzaak .    Dit is positief bedoeld

Gos .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Inderk

Mijn doel voor deze dag is om kennis te delen en wat "kwaken" met lotgenoten.

Ik hoop dat ik een aantal mensen kan helpen leren om nog beter te kunnen binden......
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit59

Dat zijn de goede berichten mannen!
Daaaaaaaaar kom ik voor!
Tot de 17e!!

Groeten
Gerrit

Gerrit59

Henk,

Laat duidelijk zijn: dit forum valt en staat ook met mensen die bereid zijn starters de eerste beginselen van het binden bij te brengen. Nu ben ik al wat jaren lid van een vliegvisclub waar ook veel enthousiaste leden (medeforummers) rondlopen die nieuwelingen echt alles willen leren, dus dat scheelt ook.
Ik heb er vorig jaar veel aan gehad, mede dankzij jou en Bram. En daarom kom ik graag terug: om iets bij te leren en gezellig met gelijkgestemden te kletsen! Echt TOP!

Gerrit

JB

Arno,
Zet mij ook maar op de lijst, anders moet Perry zover lopen   ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

MarcelN

#149
Waarom, hij heeft toch een scooter, ik heb zat van die grote gele platen voor hem ;D wel ff R1 of R6 op z'n scooter schrijven met een stift, snappen ze toch niet ::)