Vandaag wedstrijdje op Eemhof gevist wie waren er ook behalve Marry en ik??

Started by ben, April 27, 2012, 22:58:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Vandaag wedstrijdje op Eemhof gevist wie waren er ook behalve Marry en ik?? en wat hebben we gescoord????

Rossie69

welke wedstrijd was dat dan ?

vrijdag ? oja uitzondering.

heb je de wedstrijd smaak te pakken Ben?

gijsie20

He..das jammer! Weer wat gemist..ben vandaag juist uitgeweken naar een ander vijver! Had me leuk geleken.

ben

Henk Deze wedstrijd ging om de Eemhof trofee, Met 60 man vissen op de kleine en grote vijver, tussendoor ook nog een Barbeque, ja daar vrijdag normaal gesloten, wat ik niet begrijp, wedstrijdvissen: Dit was m'n derde, concludeer dat ik nog veel moet leren, veel te ongeduldig, maar de stijgende lijn heb ik wel te pakken, maar voorlopig weer lekker normaal zwiepen, morgen naar Baggel jij ook??????

Rossie69


ben

Feestje Henk???? Waar heb je anders 27 pond Paling voor nodig!!!

Rossie69

yeb

vele gaan naar koninginne dag.
dan ben je ook een smak euro,s kwijt,als je heel raar doen wilt.

Wij hebben dan zoiets van kisje bier mix voor de lady,s kids ja fris,eten wil je ook reken is uit,met 10 man ?
oja jagermeister hoort erbij.

dus zekers feest.
nu nog mooi of goed weer an boord.


ben


HappyFisherman

Mmm, lekker paling. Goed heet roken Henkie, anders kun je net zo goed op een binnenband kouwen (heb ik nog voor je, blauwe wagentje heeft net nieuwe voorpootjes gehad) vanwege de PCB's...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

pcbs geen last,haal het bij de kweker weg.

en nee ga niet varen.

ga roken en bbq doen  :P

Zeenimf

Was gezellig op de Eemhof vandaag ,en mooi weer.

Er deden 57 personen mee ,op de grote vijver zijn er in totaal  165  gevangen en in de kleine dacht iets (+/_ 345 ) .

Prachtige mooie vis,heb er op de grote vijver 1 gevangen en 3 gelost,was jammer en  8 in de kleine put.

De winnaar was Siem Grootemaat ,van  Fly out.

Ben, had jij nog wat gevangen?

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

ben benieuwd naar de uitslag van de grote jongens ben is 56 ste geworden schat ik zo in  ;D ;D

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

ben

ik had er twee op de grote + 2 gelost waren heel groot, en had er 3 op de kleine en veel gelost

Zeenimf

Ben, inderdaad waren ze zeer groot in de grote vijver en sterk ,maar in de kleine ,daar zaten ook  grote tussen.

Was een gezellige dag en mooi weer, beter als nu ,het regent hier pijpen stelen  ::zucht::


In het Visblad Beet ,staan  nu de foto,s van Rudi van Duinhoven van gisteren van   "de Eemhof Troffee dag"

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry


vliegvisgek

ach marry toch weer 4 bekenden in de top 5 de nummer 4 denny vist denk net 3a4 maanden met de vlieg wel grappig dat zo,n beginner 4de word  :D ;D

Rossie69

hmm volgend jaar ook maar es meedoen :)

inplaats van paling schoonmaken :)

Danny

Hoi Ben,

Net als jij heb ik (samen met mijn vrouw Sandra) de wedstrijd op de Eemhof gevist.
We zaten aan het einde aan een tafeltje na te praten. Op aanraden van jou heb ik een Login aangemaakt op dit Forum.

De volgende vakantie op de Eemhof is overigens al weer geboekt. Eind september zijn we er weer een week!

Kom je daar misschien wel weer een keer tegen.

Gr. Danny

vliegvisgek

rossie de nummer 4  danny vist ne t 3 maandjes met de vliehengel dus dan moeten wij zekers een kans maken toch  ;D ;D ;D ;D

Rossie69


vliegvisgek

die wedstrijd van de eemhof laatst en dan de gene die de 4de plaats had gehaald die vist pas 3 maanden met de vlieghengel
hij heeft geleerd van maatje van mij (ons vis groepje) dacht dat je melde eens mee doen volgend jaar geen paling schoonmaken ;D ;D ;D ;D