De Kool

Started by Arno, August 31, 2011, 00:45:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Wie is er de laatste tijd nog bij de Kool geweest??
ik hoor er niet zo veel meer over terwijl dit toch een prachtige put is.
ik wil er aanstaande  Donderdag  een dagje heen maar als de vangsten er slecht zijn misschien toch een andere put uitzoeken??

Gr. Arno

vliegvisgek

komt als ik het goed hoorde 1 sept 1000 kilo nieuwe vis in maar ben er zelf al 3 maanden niet geweest arno corkster2 komt er veel meschien kan hij jou op weg helpen ;)

lord4163

#2
Quote from: vliegvisgek on August 31, 2011, 16:29:31
komt als ik het goed hoorde 1 sept 1000 kilo nieuwe vis in maar ben er zelf al 3 maanden niet geweest arno corkster2 komt er veel meschien kan hij jou op weg helpen ;)

Dat komt goed uit voor je ;) Dan nog hopen dat ze honger hebben....

Rossie69

bel je even met de eigenaar.

telefoon weet ik ff niet ;)


Mr. Tinus

Als er morgen 1000 kilo vis in komt....wil ik het ZA best wel proberen :-)

Arno

heb gebeld en in de week van 11 september word er ca 400kg vis uitgezet
daarna nog eens 400kg hij wist alleen nog niet wanneer dat zou zijn.
hij zij heel eerlijk dat de vangsten op dit moment erg slecht zijn en dat het beter was dat ik niet zou komen van uit Zwolle
om teleurstelling te voorkomen.
ik heb gezegd dat ik het zeer op prijs stelde dat hij zo eerlijk was en heb met hem afgesproken dat ik na volgende week
bij hem zou komen vissen.

Gr arno

Mr. Tinus

Dan kunnen we misschien samen rijden uit Zwolle , heb wel weer eens zin in de Kool

hendri

o das wel eerlijk van die man! dat siert hem.
succes dan iedergeval, ben benieuwd naar je vangsten.

Arno

Vanmorgen naar De Heare geweest maar weer erg slecht ik had er 3 maar verder ook bijna geen vis gezien
toch de volgende keer maar naar een andere vijver want het is al de hele zomer en ook een deel van het voorjaar erg belabberd.
veel aalscholvers die de vijver op stelten zetten.Van de 3 vissen die ik heb gevangen waren er 2 met beten op de rug.

Gr Arno

vliegvisgek

ja eerlijk is bert zeker eigenaar de kool

en arno ja man daarom ga ik ook niet meer naar de haere meer aalschovers als vis helaas en op andere vijvers mag je niet met de vlieglat helaas nee kost hem nu wel heeeeeeel veel klanten die vijver 4 hoor kijk  maar eens naar 2/3 jaar terug met de kanjerdagen dan was 50 man nog weinig nu de laatste keer begin dit jaar 4of5 man maar goed ondanks dat blijft het wel een mooie vijver

wil je wel lekker vangen dan moet je maar eens naar emst gaan niet de mooiste maar 100% zekers veel vis nu

Rossie69

:)

had je beter naar de woldstek kunnen gaan vijver 4.

mooi helder.

zicht jagen is het daar.

de kool heeft wel rare gehaktballen ;)

maar wel lekker hahahaha

peter

Ook met Mayo ?????????????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

corkster2

hallo arno op het moment is het zeker slecht in verband met leegvissen zwemt nog wel een schooltje maar die hebben na mijn idee teveel vliegen gezien binnenkort komt er nieuwe vissen in

PS rossie ballengehakt zien er wel raar uit maar oewwwwwww kan er geen genoeg van krijgen mmmmmmm

Sieger

Misschien dom hoor, maar 400 kg. op zo'n grote plas... is dat veel ???


Sieger

Rossie69

nee is niet veel :)

met mayo sate of curry.

ik eet altijd zonder.

maar wel met mosterd hahaha

Arno

Ja achteraf had ik beter naar de woldstek kunnen rijden stond nog te twijfelen vanmorgen maar daar schiet ik nu niets meer me op
volgende week maar eens kijken in ruinerwold.
400 kg is inderdaad niet echt veel maar zal beter zijn dan nu 0,5 kg stuk is toch 800 vissen.

Gr Arno

vliegvisgek

is dat nu wat de woldstek want normaal is zomers daar ook drama ben vrijdag vrij dus efkes naar ws

dartmayor

Ik ben al meer dan 1 jaar al niet meer bij de haere geweest.
Puur vanwege de aalscholvers daar.
Er zwemt weinig forel in de vijver en die er nog in zitten zijn beschadigd, klein en erg bang.

Jammer want de vijver is mooi groot en meestal helder.
Een leuke vliegvisvijver (alleen een beetje kale plek)
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

corkster2

Quote from: dartmayor on September 02, 2011, 09:22:12
Ik ben al meer dan 1 jaar al niet meer bij de haere geweest.
Puur vanwege de aalscholvers daar.
Er zwemt weinig forel in de vijver en die er nog in zitten zijn beschadigd, klein en erg bang.

Jammer want de vijver is mooi groot en meestal helder.
Een leuke vliegvisvijver (alleen een beetje kale plek)
is dat nog zo slecht als eigenaar had ik er al lang wat aan gedaan wat dit kost klanten en klanten zijn inkomsten

corkster2

Quote from: Rossie69 on September 01, 2011, 23:40:20
nee is niet veel :)

met mayo sate of curry.

ik eet altijd zonder.

maar wel met mosterd hahaha
ik vind alle combie,s wel lekker ik ben echt een vreet jan en ik ben zo mager ::) :P

Rossie69

ja om je enkels ;)

maar je heb gelijk rare bal die plat is een strip figuur balletje.

maar uh nog weer wat gehoord dan over de kool

corkster2

Quote from: Rossie69 on September 03, 2011, 20:33:25
ja om je enkels ;)

maar je heb gelijk rare bal die plat is een strip figuur balletje.

maar uh nog weer wat gehoord dan over de kool
ik ben er niet meer geweest
maar ik ben wel in maurik geweest op de beurs om het nou echt een beurs te noemen was wel een slap zooitje 4binders van vnv en 2 stens peeters en handy fish

Rossie69

 ;D

zei het toch.
moet veel meer gepromoot worden,vooral vliegvissers,al is het alleen al met streamers bv ?

corkster2

Quote from: Rossie69 on September 04, 2011, 13:03:20
;D

zei het toch.
moet veel meer gepromoot worden,vooral vliegvissers,al is het alleen al met streamers bv ?

ja het moet echt gepromoot worden mensen die vliegvissen zijn er zat maar de winkeliers dat is een probleem hier in apeldoorn zit er geen een dichtste bij is drempt of hengelsport arnhem maar eens in de zoveel tijd rij ik naar bussum maar die deed ook niet mee aan de beurs

vliegvisgek

schijnt dat er weer goed word gevangen op de kool dus de 800 kilo zal wel rond zwemmen  :P