zwolle 07-06

Started by Arno, June 09, 2011, 12:04:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

dinsdag avond even aan het vissen geweest bij een plek waar ik al zo vaak langs ben gereden en
waar ik nu zoiets had daar ga ik het een proberen.
ik een minnie droog vliegje aan de leader en begin te gooien de een na de andere ruis en blankvoorn ik had er in een uurtje
zeker een 40 stuks van 5 tot ca. 15 cm
maar zag al wel een paarkeer een wat grotere kolk een meter of 15 uit de wal tegen de plompebadden aan.
ik een miertje op ik denk haakje 16 er aangeknoopt en daar ving ik een paar grotere vissen van 25 tot 29 cm
wat weer een leuke sport geeft op een #2.








Ik heb me prima vermaakt.

Vanmorgen weer even heengeweest maar de wind vol op de kop en geen vis te bekennen.

Gr Arno

maurice

mooie vissen Arno, lekker zo ff vangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

Shit man Arno

mooie vissen.



Bert J.

Leuk vangen zo. Mooie voorns!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

forel

dat zij mooie voorns

brian

haha die voorns scheiten uit, mooie voorns hoor ;)

Arno

ik zal ze wel te hard geknepen hebben brian.

Gr Arno

brian

:D :D op die onderste foto lijkt wel soestwetering..?

christianvt

Mooi gevist Arno! ::duim::

Sietzezietzevliege

Volgens mij was je bang ze te laten vallen :P. Of ze waren bang van je ;D. Mooie visjes hoor jammer dat het niet niet het mooie ronde getal 30 is. Lekker gevist weer zo te zien ;).

Mvg
Sietze

Plantje

Inderdaad hele mooie vissen. Ik moet het daar ook maar eens proberen als ik weer beter ben.

Quote from: brian on June 09, 2011, 15:11:00
:D :D op die onderste foto lijkt wel soestwetering..?
Daar ben ik bijna zeker van Brian! Dat us dat nieuwe meer ondiepe stuk. Sowieso wel een mooi hoekje daar je hebt er eigenlijk verschillende typen water vlak bij elkaar.

Sieger

Lekker bezig geweest Arno... mooie vissies...  :D


Sieger

Johan