Baggelhuizen

Started by HappyFisherman, March 10, 2015, 19:58:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

De staart was van groen 'olive' marabou, dubbing Hends spectra/microflash of blend dubbing en een hackle van cock saddle, relatief grote F314#6 met 3mm twin-eyes, ik pak steeds maar wat, het ziet er in ieder geval spectaculair uit zwemmend en vang er steeds het meeste mee, al is het niet de vis die ik zoek.

Chaisedieu

@flyweight: stond jij s middags in de noord west hoek? Wij zijn s ochtends in de buurt van de vogelput begonnen en halverwege de middag aan de noordkant geeindigd.

Inderk

ik was met mijn "leerling" vanmorgen in de Vogelput
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Wilco

Heb je nog wat gevangen Henk ??

Roelof en ik zijn rond 11.00 uur vooraan begonnen en niet meer van die plek gekomen. Roelof heeft er de nodige verspeeld. Ik heb er 3 verspeeld en 4 gevangen allemaal op streamertjes.
Wit chartreuse
Het was wel hard werken met die wind geregeld op de kop.

HappyFisherman

Mijn neefje wilde graag vissen en dat moet natuurlijk gevoed worden :) Anders was ik vandaag ook ff gegaan, maar nu moet ik later deze week dus maar een keer...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

"We" hebben er twee verspeeld.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Wilco

De gevangen vis was van het formaat 1,5 kg en beresterk en nogal springerig. Wel mooi. Zelfs op een zwarte gurgler enkele aanbeten gehad maar niet kunnen verzilveren.

Rossie69

kon je wel bij de vis Wilco.
met je korte pootjes :)


Wilco

Mijn werpkwaliteiten zijn van die aard dat ik met gemak de vis kon aanwerpen ;D ;D

Rossie69

lompe kracht bedoel u  ;D

maurice

Lompe kracht??
Hij heeft ook korte armpjes hoor
[emoji13]
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vanmiddag even geweest en goed gevangen op droog. Prachtige zilverkleurige knallers op haakmaat 18 ;D

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Gaat er iemand toevallig nog naar Baggelhuizen komend weekend? Ben in Groningen dat weekend :)

Koen

Niemand? Of zitten jullie allemaal op de TT?

Wilco

Ik ga naar geen van beide. Vorige week vrijdag was het al niks meer en ik ben bang dat je vangsten alleen maar slechter zijn geworden de laatste paar dagen.

maurice

Quote from: Wilco on June 25, 2015, 09:05:54
Ik ga naar geen van beide. Vorige week vrijdag was het al niks meer en ik ben bang dat je vangsten alleen maar slechter zijn geworden de laatste paar dagen.

De kwaal van Baggel, als het warmer wordt is het vangen afgelopen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

Quote from: Wilco on June 25, 2015, 09:05:54
Ik ga naar geen van beide. Vorige week vrijdag was het al niks meer en ik ben bang dat je vangsten alleen maar slechter zijn geworden de laatste paar dagen.
Ah. Dat is wel jammer. Misschien maar wat anders gaan doen dan.

Inderk

Gisteravond zijn er nog twee saiblingen gevangen met de droge vlieg vanaf de kant
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


bazookadude

Hoe is het nu met de watertemperatuur?. Ik zit erover te denken om er zaterdag naartoe te gaan, maar wil wel graag van te voren weten of het uberhaubt nut heeft. Ik moet uit hengelo overijssel komen, dus zit dan wel ff in de auto.

Verstuurd vanaf mijn SM-T530 met Tapatalk


Arie de Vries

Denk niet dat er veel te vangen valt. Heb gisteren nog rond de plas gelopen, geen activiteit gezien.
Groet, Arie

Arie de Vries

Hm, ik lees net ergens anders op het www dat er vandaag met droge vliegen toch gevist is op Baggel en dat er zelfs aanbeten werden genoemd. Toch wat activiteit dus.
Groet, Arie

Johan H

Gisteren 28-7 in de regen, diverse voorns gevangen en ja hoor ook 1 forel op droog in de vogelpest tussen de lelie's
een Grey Dunn maat 20

Johan H


Johan H

Hallo mannen wordt er alweer wat gevangen op Baggelhuizen, lees de laatste tijd niets meer over dit prachtige water , het kan toch niet zo zijn dat er daar niet meer gevist wordt , ben echt benieuwd naar reacties.

ben

Zaterdag even wezen kijken, nog weinig activiteit, het gras was wel mooi gemaaid!!! :D :D :D