baggelhuizen/ t mun

Started by kiez, July 10, 2013, 11:47:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kiez

Morgen met Johan Put een dagje vissen .
Nog iemand in Baggelhuizen geweest de laatste tijd en hoe zijn de vangsten op het ogenblik.
En zijn er al wat naar het het Mun geweest in Appeltern die op de daar aangelegde rivier hebben gevist.

Gr Kiez

weerwolf

Johan kan je naar mooie plekjes op het drontermeer brengen, dat is leuk vissen daar.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

kiez

Roelof vraagje van Johan is het niet dicht gegroeid dan.

weerwolf

geen idee hoe het er nu is. we zouden er afgelopen zondag heen, maar de reis ging onverwacht een andere kant op.
We waren bij kampen op soortgelijk water en daar waren de planten nog niet aan het overheersen, daar kon je nog fatsoenlijk vissen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

kiez

Roelof bedankt voor je goede bedoeling ik heb Putje net gebeld maar die heeft er niet veel vertrouwen in verkeerde wind volgens hem dus zal wel de Mun of Baggelhuizen worden bedankt in ieder geval.

Gr Kiez

Arie de Vries

Baggelhuizen momenteel slecht. Wordt  met vliegen weinig tot niks gevangen.
Groet, Arie

weerwolf

ja veluwe meer ben je erg afhankelijk van de wind, dat is een feit.


Weet iemand hoe het gesteld is met de plantengroei?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69

ze bent geweest naar het mun

goed gevangen.


ben

Gister naar t'mun geweest, vis zat in de gewone vijvers, door de zon waren de vangsten magertjes, de nieuwe rivier ook ff bekeken, duur grapje trouwens er op willen vissen kost 30 euro en er lag veel vis andersom op de bodem, te weinig diepe plekken in de rivier, ga er voorlopig niet weer vissen, ben benieuwd naar andere meningen hierover!!!!

devliegvisser

Quote from: weerwolf on July 10, 2013, 18:42:14
ja veluwe meer ben je erg afhankelijk van de wind, dat is een feit.


Weet iemand hoe het gesteld is met de plantengroei?

Prima vissen hoor. De temperatuur van het water is nu goed. Wind moet wel noord oost totzuid oost zijn en lekker warm zoals de komende dagen. Plante groei valt heel erg mee.
Groet,
Devliegvisser