Baggelhuizen

Started by forel, March 31, 2011, 16:15:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vliegvisgek

piraat bb vet hoor maar wist eigenlijk niet dat piraten ook viste vanuit hun eigen bootje :P

Rossie69

foei jongs.

Ja deze was piraat ja,nu uitsmijter :)

dus in mn dagen als vliegvissmijter,insmijter,in december met mijter(sinterklaas).

He Jeroen ga je nog naar baggelhuizen.
van weekend ?
Bert Olde man :) viert zijn 5 jarig bestaan op baggelhuizen.
worden dikke vissen uit gezet,en dr zijn stands,met van alles en binders en rokers en twijnders en weet ik het allemaal.

Helaas heb ik een club wedstrijdje,anders had ik daar ook gezeten.


HappyFisherman

Ik ga zondag denk ik. Had ons aller Kermit al ff gevraagd, maar hoe laat gaat die vijver open en hoe werkt dat met betalen en zo?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

DMeijer

Quote from: HappyFisherman on April 06, 2011, 10:04:33
Ik ga zondag denk ik. Had ons aller Kermit al ff gevraagd, maar hoe laat gaat die vijver open en hoe werkt dat met betalen en zo?

Ik ben ook lid van de NNVV, Baggelhuizen dus en collega-lid van Kermit/Inderk.
Op de website van de NNVV vindt je allerlei informatie over de plas, vereniging en zo. En ook over openingstijden en vergunningen. zie volgend link>

http://hsvnnvv.mijnhengelsportvereniging.nl/de-forellenplas/openingstijden-en-verguningen.html

Je betaalt daar contant aan de beheerder van de plas.

HappyFisherman

Dank! Onmogelijk te vinden website :) Ik kwam op een andere die het niet doet...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Ziet er wel leuk uit, dat Baggelhuizen. Is het ook leuk vissen?

Ik dacht dat dat ergens in de randstad lag... Tot ik laatst mijn GPS van mijn laptop in de auto gefixed had en naar mijn werk in Groningen reed...blijk ik er gewoon langs te komen!
Lijkt me wel de moeite waard om een keer heen te gaan!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

ja doen ohhhhhh wat mooi daar ::)

DMeijer

Het forumdag op 19 maart in Baggelhuizen werd door iedereen als super ervaren. Zie ook de foto's elders op dit forum.

Het is een natuurlijk uitziende plas en niet een forelput. Het wordt beheerd door de leden, die daarnaast leke activiteiten doen op en rond de plas.

Het vissen is daar geweldig! Sterke vissen, van 2kg of meer is er te vangen.

Dus ... Plantje ... neem bijv een middagje vrij en kom langs!