Vliegvis hulp!

Started by joey, October 28, 2012, 19:40:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joey

medeforummers,

ik zoek eigenlijk iemand die mijn cast kan bekijken en fouten er helpen uittehalen! en als je dan vindt dat ik ik helemaal niet kan werpen me leert wepen. me vliegvis hengel stond te koop ik heb hem er afgehaald want eigenlijk vindt ik het stiekem veel te leuk. maar ik woon zelf  in hendrik-ido-ambacht zou iemand mij kunnen helpen in de buurt van Hendrik-ido-ambacht. ik zou het zeer op prijs stellen! :)


Vlieger

#1
Hoi, ben altijd bereid om te helpen. Ga even naar mijn pagina en mail mij wat het probleem is. Kijken we daarna wat ik kan betekenen.

Groet, Leon


reclame heeft lang genoeg gestaan :P 
dus dan maar contact via pm.
echter vraag is van oktober vorig jaar ......... :-X
Hilco




Erwin

Kom anders naar de forumdag in baggelhuizen...
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

weerwolf

@ vlieger volgens mij zitten ze hier niet te wachten op commerciele activiteiten. Dit is een forum van liefhebbers en hobbyisten, voor commercie hebben we de sponsors
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Erwin

Dan moet vlieger maar Sponsor worden  :D
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Gerrit72




En vlieger/Leon biedt aan te 'helpen'.
(Er stond geen uurtarief bij :) )

Was vast goed bedoeld.
(Maar nieuwe sponsors zijn natuurlijk altijd welkom ;D )
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

Gerrit 72 stop eens met altijd en eeuwig afzalfen. op de site staan duidelijk de prijzen. In niets lijkt het er op dat het niet commercieel is! en nergens staat dat hij het belangeloos wil doen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit72



@ Weerwolf, ik ga gewoon nooit direct van kwade bedoelingen uit. Ik snap dat je bij hem normaal gesproken moet betalen, maar als je hier 'hulp' aanbied aan een forummer, dan ga ik er niet van uit dat je direct je portemonnee moet trekken, that's all.

@ Spey, ik heb beide potjes staan, dat lukt prima hoor  8) . Aangezien Hilco kennelijk een leuk alternatief heeft voor floatant, vind ik dat interessant (mijn floatant bevalt niet). Mn dressing (van cortland) vind ik perfect.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

@ Gerrit, ik ga ook niet uit van het kwade, en dat had ik nu ook niet gedaan als die link er niet bij stond. Door de link kan ik nergens lezen dat het onbetaald is en door de link kan ik het niet anders zien dan dat het tegen betaling is en dat past hier niet op het forum.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Moderator


Gerrit72

Quote from: weerwolf on March 04, 2013, 18:27:27
@ Gerrit, ik ga ook niet uit van het kwade, en dat had ik nu ook niet gedaan als die link er niet bij stond. Door de link kan ik nergens lezen dat het onbetaald is en door de link kan ik het niet anders zien dan dat het tegen betaling is en dat past hier niet op het forum.

::agree::, daar ben ik het mee eens  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit72

Quote from: speycast on March 04, 2013, 18:24:41
dat heb je met koopjes he  dat je verkeerde shit koop  dan maar andere rommel kopen   als het maar weinig kost 

maar ja al doende zal je het wel  leren hoor  ;)

Als je goed gelezen had, had je gezien dat ik omschreef dat het een miliscuul klein flesje is,
die niet handig is (en ook nog eens de lijn niet goed drijvend houdt), terwijl ze er wel 8 euro
voor durven te vragen (niet echt een koopje).

En al doende leert men, daar ben ik het mee eens. Maar aangezien Hilco aangaf een goed alternatief te hebben,
dan neem ik dat van hem aan (tips zijn altijd welkom).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit72





Ok, daar lijkt het puntje dus te zitten  :-\.
Met lijn, bedoel ik leader.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Moderator

Ik heb nog geen klachten gehad  ;D

maar het is nu wel genoeg .

Topic starter zal vast wel een keer hulp hebben gekregen

Hilco