Wind Regen en forel.

Started by Christof van den Berge, December 23, 2012, 14:46:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christof van den Berge

Vrijdag afgesproken met Troutbuster om vanochtend te gaan vissen aan het clubwater "de Wranghe"

Weersverwachting was niet al te best, maar het zou omstreeks 8.00uur droog worden.
Dus de stoute schoenen aangetrokken en tegen beter weten in omstreeks 7.15 vertrokken richting de Wranghe.

Onderweg bijna van de weg gedreven door de heftige regen en wind, aangekomen op de parkeerplaats zag het er vooralsnog niet al te best uit.

Maar tegen 8.00 werd de regen toch wat minder en zijn we de hengels op gaan tuigen.

Ik had mijn #4tje opgetuigd met een buzzer setup, en aan mijn een 6/7 een cat`s whisker.
Volgends mij had Jan ongeveer op dezelfde manier zijn hengels op getuigd.

Al vrij snel kreeg ik een aanbeet op de cat`s whisker maar helaas schoot hij net voor de kant los.
Jan kreeg ook een gigantischie aanbeet op de buzzer waardoor zijn hele setup verdween :(.

Na een klein uurtje vissen ben ik overgestapt naar de  in mijn geval altijd vangende RED TAG!
En bij de tweede worp was het meteen raak, een mooie forel van rond 40cm!!!(foto komt nog)

Jan wist vlak daarna ook de eerste forel op de kant te krijgen .

Daarna in een uur tijd nog drie aanbeten voor mij en voor Jan ook 4 of vier maar helaas allemaal lossers! :'(
Op het laatst wist Jan nog wel een mooie forel te vangen aan de Wranghe Blob Special!


Kortom absoluut geen spijt gehad dat we toch zijn gegaan vanmorgen.
(werd thuis een beetje voor gek verklaard maar ach, heerlijk gevist!!)



Fijne Feestdagen!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

#1
Het was weer een gaaf ochtendje Chris!!
Niet het beste weer van de wereld (wat heet!! ;))  maar prima actie!!



Binnenkort maar weer eens "dunnetjes" over doen!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Jaaah gaan we zeker binnekort dunnetjes overdoen!

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Jasper

Mooi visje! Dat ruige weer kan de vis soms los maken, dus het loont eigenlijk altijd wel de moeite om te gaan.
Goed doorgebikkeld!

Gerrit72




::goodjob:: Goed bezig bikkels! Gewoon doorvissen & nog vangen ook, TOP!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Christof van den Berge

Jah de aanhouder wint zullen we maar zeggen, op deze manier is het ook niet zo erg om in dit weer te staan!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Marksman

Dan maar gek, wel lekker gevist! Leuke foto.

Zeenimf

Toch ondanks  storm  en regen toch nog lekker gevangen . ::duim::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

mooi man en jan met zijn cat whiskers haha maar het weer maakt niet uit als je maar plezier had ;)
en als ik het zo lees en zie ja ;D ;D mooi man fijne dagen allen haha  ::goodjob::