Nieuw hier dus mezelf even voorstellen

Started by Sentor, July 03, 2016, 22:32:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sentor


::new::
Dag mede vliegvis forumers,

Ik ben Karel ik ben woonachtig in België meer bepaald in Vlaanderen (aan de voet van de Vlaamse Ardennen)
Ik ben 37,gelukkig getrouwd en samen hebben wij 1 zoontje en ons 2de kindje op komst in december ;D
Ik heb vroeger heel vaak gevist hier in de Vlaamse Wateren, voornamelijk de oude schelde armen van Oost Vlaanderen.
Maar door het starten van een gezinnetje is het vissen een beetje achterwege gebleven, tot zo'n jaar of 4 terug ik kost wat kost wou leren vliegvissen. (In men jeugd altijd heel vaak in de Ardennen vertoefd tijdens vakanties en er steeds van gedroomd ook eens in de rivier te kunnen/mogen staan om te vliegvissen)
Ik heb dan samen met mijn broer een vliegvis initiatie gevolgd op de Ourthe via riveo en zo is de liefde voor het vliegvissen steeds meer gegroeid.
Jammer genoeg is en blijft het voor mij meer een vakantie bezigheid.
Het zou dus misschien wel tof zijn mocht ik een vliegvis maatje vinden om op een regelmatigere basis te gaan vliegvissen.
Zo dat was het zo een beetje.
Heb je vragen stel ze gerust, altijd bereid om te helpen.


::blabla::

Bone F

Ok welkom je zult er wel langzaam maar zeker steeds meer mee bezig geraken. Het is erg goed voor de geest om af en toe een andere horizon te zien dan poepluiers! Heb je ook nog een echte naam, dat maakt het iets persoonlijker.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

FSCHAMP

Welkom Karel en veel plezier op het forum.  Ook leuk om weer een Belg tegen te komen hier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

MelMax

KNOWLEDGE IS FISHDOM

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Raymond

::wtf::

Gerrit59


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arie de Vries

Moi Karel van harte welkom hier op het forum
Groet, Arie

Bone F

Oeps ffte snel gelezen sorry  :-[
Mvgr. Frans

Sentor

Quote from: FSCHAMP on July 03, 2016, 23:31:20
Welkom Karel en veel plezier op het forum.  Ook leuk om weer een Belg tegen te komen hier.
Thx


Sent from my iPhone using Tapatalk
::blabla::

Alwin V

Vliegvis je ook op de oude scheldearmen of omgeving? Ik zoek namelijk wat plekken in de buurt van geraardsbergen/zottegem/oudenaarde om ergens op voorn/baars te kunnen vliegvissen in de zomermaanden.

Gr Alwin

goswit

Welkom op het forum Karel.   
Maar wat bedoel je met  "gelukkig " getrouwd ?.

Bone F .   Wel de lusten    ;D ;D maar niet de lasten  :o, dat is zo ouderwets . :'( ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff