Parijs......

Started by Troutbuster, November 16, 2015, 18:37:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Vrijdag de 13e
Parijs,


De hoofdstad van "la douce France" , stad van liefde en van licht.
Een stad die bruist van 't culturele, als ware het een gedicht.
Wederom ruw uit de droom ontwaakt door extreem en bruut geweld.
Eerzame en onschuldige burgers, als "onbenulligheden" geveld.

Een regelrechte aanslag op alles waar vrijheid en broederschap voor staat.
Voor onze saamhorigheid als basis, een harde klap in het gelaat.
Voor de nabestaanden een onstelpbaar verdriet.
Voor een ieder, de angst in het verschiet.
Ontroostbaar....

Je suis un Parisien

Gr

Jan
"Petri Heil"


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit59

Een goed initiatief om bij stil te staan Jan!
Plaatst alles in een heel ander perspectief.
Woorden schieten tekort.

Gerrit

Plantje

Ik plak dit topic (in ieder geval tijdelijk) even vast....

JEVDE

misschien dat deze ondertussen wel unsticky gemaakt mag worden.

Vliegvissers.nl


Troutbuster

Lees Parijs en denk.....

Brussel, Nice,  Londen, Kopenhagen.............. :'(

Hhhhhhh..........

Gr

Jan
"Petri Heil"


JEVDE

Je bedoelt stockholm, niet kopenhagen en dit is een vliegvisforum. Geen consoleanceregister toch?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


maurice

En dit staat er al sinds 2015.
Mooie woorden voor de slachtoffers waar dan ook.

Vliegvis forum  of niet gewoon staan laten.
Als je weet wat er staat of het er niet mee eens bent gewoon niet openen en lezen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Vliegvissers.nl

Het is nu een normaal topic en gaat pas weg als Jan zelf zou besluiten om het weg te halen

Troutbuster

Quote from: JEVDE on April 10, 2017, 22:30:27
Je bedoelt stockholm, niet kopenhagen en dit is een vliegvisforum. Geen consoleanceregister toch?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Excuses, ik bedoek idd Stockholm Zweden maar...

Ik ben me er ten zeerste van bewust dat dit een vliegvis forum is en geen condoleance register echter....

Wij zijn dagelijks het hele jaar gepassioneerd bezig met onze prachtige hobby maar we mogen best eens ff stil staan bij de slachtoffers van de excessen die helaas steeds dichterbij komen!

En bedenk, ook Londen, Brussel, Nice, Parijs, Stockholm herbergen hoogstwaarschijnlijk broeders in Petrus.....

Ik ril bij de volgende gedachte...... Amsterdam?? Rotterdam??? Utrecht???  Eindhoven??? Maastricht???.......

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Quote from: Troutbuster on April 11, 2017, 10:07:13
Excuses, ik bedoek idd Stockholm Zweden maar...

Ik ben me er ten zeerste van bewust dat dit een vliegvis forum is en geen condoleance register echter....

Wij zijn dagelijks het hele jaar gepassioneerd bezig met onze prachtige hobby maar we mogen best eens ff stil staan bij de slachtoffers van de excessen die helaas steeds dichterbij komen!

En bedenk, ook Londen, Brussel, Nice, Parijs, Stockholm herbergen hoogstwaarschijnlijk broeders in Petrus.....

Ik ril bij de volgende gedachte...... Amsterdam?? Rotterdam??? Utrecht???  Eindhoven??? Maastricht???.......

ben het wel eens met Jan, maar hij vergeet


Sint Maartensdijk????

Gr

Jan
NUNC  AUT  NUNQUAM

JEVDE

Beste Jan. Daar mogen we zeker bij stilstaan. Maar m.i. moet iedereen zelf kunnen beslissen of en hoe hij of zij dat doet. Nu wordt je er als forumlid mee geconfronteerd. Of je dat wil of niwt. Parijs is alweer ff geleden en persoonlijk hoef ik er niet steeds mee geconfronteerd te worden als ik me met mn hobby bezig wil houden. Iedereen is wat mij betreft vrij om daar zelf zn keuzes in te maken en juist daarom vind ik dit niet de plek. Dat heb ik niet benoemd 2 dagen na Parijs. Want wil niemand voor het hoofd stoten. Maar ondertussen zijn we weer wat tijd en helaas wat aanslagen verder.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Raymond

Mooi laten staan...  ::)
::wtf::

Vliegvissers.nl


Wat ik hier lees is, dat er wellicht ook behoefte is aan een andere indeling. "Van alles en nog wat" loopt nu uiteen van dit soort zaken tot felicitaties met verjaardagen en vragen wat voor vis iets is. Misschien een "Off topic" rubriekje?
Wanneer een ander topic dan (helemaal) ontspoort kan het ook daarnaartoe verplaatst worden.

Gert

Bijschrift bij "Van alles en nog wat ...." is "Hier kun je alle algemene, overige zaken plaatsen die je elders niet kwijt kunt."

Dus wat mij betreft is er geen behoefte aan nog weer een rubriek waar je iets kwijt kan wat je hier niet kwijt kunt  ;)


Vliegvissers.nl

Kan natuurlijk ook gewijzigd worden ;) Ik vind wel dat we een onderscheid kunnen maken tussen wel en niet forum/(vlieg)vissen gerelateerd

JEVDE

Op zich ben ik er niet op tegen dat het zulke onderwerpen ter sprake komen. Het hoefde van mij ook zeker niet weg. Al wat ik suggereerde is dat het ruim 2 jaar na de aanslagen en (helaas) flink wat aanslagen verder, niet sticky hoeft te zijn. (Sticky betekent dat het onderwerp de hele tijd bovenaan dit forum blijft staan, ook als er nieuwe onderwerpen bijkomen)