Vliegen, vangen, vissen - Visdeal

Started by Hajo, November 23, 2012, 09:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hajo

Ik zag vanmorgen op Visdeal.nl het boek Vliegen, vissen, vangen van Henk Peeters voor maar 29,95 euro in de aanbieding. Normaal kost dit boek iets van 60 euro, dus het leek me wel leuk om dat hier even te delen. Ik heb er in elk geval één besteld.

Link naar deze aanbieding

Zijn er trouwens meer forumleden die hier wel eens iets kopen? Ik kijk elke dag wel even, maar ze hebben niet zoveel speciale vliegvisaanbiedingen. Soms wel eens leuk gereedschap, lijnen etc.

HappyFisherman

Ik heb het net uit en ik had dit jaren geleden al moeten lezen!

TOPTIP aan iedereen die begonnen is met vliegvissen, heel helder, heel toegankelijk en goed opgebouwd.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Quote from: Hajo on November 23, 2012, 09:40:23
Ik zag vanmorgen op Visdeal.nl het boek Vliegen, vissen, vangen van Henk Peeters voor maar 29,95 euro in de aanbieding. Normaal kost dit boek iets van 60 euro, dus het leek me wel leuk om dat hier even te delen. Ik heb er in elk geval één besteld.

Link naar deze aanbieding

Zijn er trouwens meer forumleden die hier wel eens iets kopen? Ik kijk elke dag wel even, maar ze hebben niet zoveel speciale vliegvisaanbiedingen. Soms wel eens leuk gereedschap, lijnen etc.

Bij Peeters zelf  kost het 25  euro
NUNC  AUT  NUNQUAM

ben

bij hengelsport discount oldemarkt ook 25 eurie zo zie je maar visdeal is niet altijd goedkoop, mooooi boek trouwens!!!!!

vliegvisgek

heb er destijds 50 euro voor betaald dacht bij hengelsport arnhem maar nog nooit gelezen zal er toch eens mee aan de gang gaan nu ik ,
dit zo lees  ;) ;)

HappyFisherman

Doen Jeroen! Bij mij stond ie ook al 2 jaar in de kast stof te verzamelen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

ligt bij mij al jaren in de camper,
zou hem doornemen als het slecht weer was.
Ben net een klein stukje onderweg (met lezen) ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

tukkerrutger

Quote from: Barbless on November 23, 2012, 09:57:31
Diezelfde week stonden er zeemolens en de welbekende shakespeare startsetjes op zijn site.

Dank je Barbless, ik heb em namelijk :)

vliegvisgek

Quote from: HappyFisherman on November 23, 2012, 13:44:09
Doen Jeroen! Bij mij stond ie ook al 2 jaar in de kast stof te verzamelen :)

bij mij ook wel bram maar heb er al in gebladerd en ga er van het weekend wel effe in neuzen ;) ;)

peter

Als ik wat kopen wil ga ik er wel langs bij Henkie ff slap lulle met vriend Jerry lekker bakkie erbij en gaan,...

Of niet Ton (team).....
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Vraag dan eens of ze ook beginnerssetjes verkopen voor het zelf binden van vliegjes  ::jumpers::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Quote from: peter on November 23, 2012, 21:37:12
Als ik wat kopen wil ga ik er wel langs bij Henkie ff slap lulle met vriend Jerry lekker bakkie erbij en gaan,...

Of niet Ton (team).....
Ja hoor altijd gezellig, kan met Henk goed OH en, komt waarschijnlijk, omdat ik ook een ouwe lul ben,zal het zelf maar zeggen , anders doet een van jullie het wel
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Quote from: peter on November 23, 2012, 21:37:12
Als ik wat kopen wil ga ik er wel langs bij Henkie ff slap lulle met vriend Jerry lekker bakkie erbij en gaan,...

Of niet Ton (team).....

Ga er ook regelmatig langs en als je info wilt ben je daar wel aan het goede adres.... Misschien as donderdag maar weer eens kijken ... ;)


Sieger

R.S.N Flyfisher

Net besteld @hengelsport discount oldemarkt  ;D

Koen

mannen, er staat nu een waadbroek van Scierra op. Wel met laars.

http://visdeal.nl/deals/scierra-cc3-waadbroek

Wellicht dat iemand laarzen niet zo erg vind of het misschien voor een andere sport van vissen wil gebruiken :)

R.S.N Flyfisher

Mooie waadbroek!

Boek Vliegen,vangen, vissen is goed gekeurd! Al flink aan het lezen  :D

tukkerrutger

wat is eigenlijk het verschil tussen laarsen en schoenen?

HappyFisherman

De opwaartse kracht als je omkukelt ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Quote from: tukkerrutger on November 30, 2012, 18:56:26
wat is eigenlijk het verschil tussen laarsen en schoenen?

Wat bedoel je precies?

Er zijn waadbroeken met vaste laarzen/schoenen eraan en waadbroeken met een neopreensok en daarbij draag je dan waadschoenen. Is dit wat je wilde weten?


Sieger

Canadian_Streamdance

Ben ook heel benieuwd naar het boek normaal gezien krijg ik hem met kerst van mijn vriendin dus dat wordt lekker lezen aan de haard :D
aangezien de goede reacties sta ik te popelen om het in mijn handen te krijgen!!


Koen

Zag toevallig een vliegvis vestje langskomen op visdeal. wellicht dat iemand er nog 1 zoekt

http://visdeal.nl/deals/ron-thompson-mesh-lite-fly-vest-maat-l

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN