Ali Express

Started by Para, December 11, 2017, 10:46:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit59

Quote from: Gert on March 17, 2018, 22:50:29
Ja, en dat is dan ook het bedrag wat je terug krijgt als er wat mee is  8)

Gerrit59

Quote from: Gert on March 17, 2018, 22:50:29
Ja, en dat is dan ook het bedrag wat je terug krijgt als er wat mee is  8)

Dat zou best kunnen Gert, maar ik heb zo toch al een leuk bedrag in de zak gehouden  :)

Gerrit

maurice

Garantie is ook wat.
Probeer eens een losse top te krijgen of dat da lijn na 2 'a 3 keer vissen uit elkaar valt of gewoon weg niet op je hengel past.
Wat doe je dan?
Gewoon weer een nieuwe kopen?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

p.forel

Ali is niet slecht veel spullen komen er vandaan  soms valt het tegen maar je betaald niet de hoofd prijs

En met een hengel van 1000 euro gooi je echt geen 10 meter verder 

Para

Groot spul koop ik er niet( niet boven 22 eur)  maaaaar
Bv : Mustad fasts snatch clips....hier betaal je voor ongeveer 10 st tussen de 2 en 3 eur..... op ali 3,99 voor 100st.
En geloof me het zijn dezefde !!
Ik kan op mijn werk metalensamenstellingen testen met een apparaatje , heb beide getest : soort metaal, dikte afmeting ,sterkte .....1 conclusie : het zijn dezelfde,zeker weten!
Of bv de lijm E6000, hier dikke 10-15 eur voor een tube....ali 4 eur.
En zo is er nog veel van dat klein materiaal dat gewoon hetzelfde is, gewoon een beetje zoeken en gezond verstand gebruiken.

Dre

Heeft iemand hier ervaring met de Piscifun Sword reeltjes van Aliexpress?
Ik ben met name geïnteresseerd in de 3/4 variant voor mijn 7.6ft #3 hengel.
Op internet kan ik wel informatie en reviews te vinden maar ik hecht meer waarde aan de mening van mensen die het product al een tijdje in (eigen) gebruik hebben.

Wat ik graag zou willen weten is hoe de kwaliteit is en wat de indruk is van de afmeting en gewicht.
Daarnaast of de prijs van 60 euro (dat is incl. douane en inklaringskosten) een goede koop is of dat er betere opties zijn?


jo flyfishing

#31
geen ervaring met reeltjes, die heb ik toch nog altijd liever in de hand voor het kopen.

wel leaderloops en circlehooks voor de zeebaars gekocht. afwachten nog wat de haken in het zoute water gaan doen.

De fastach clips zijn in afwachting van levering, net zoals een paar neopreen tasjes voor een reel en bijbehorende spoelen die ik 2dehands zonder kocht.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Gerrit59

Ik heb geen ervaring met Piscifun reels via Aliexpress. Ik heb ze wel gezien.
Ik heb via Aliexpress wel ervaring met reeltjes in de aftma klasse 2/3/4 die uiterlijk vergelijkbaar zijn met de reeltjes die je bij A & M ziet.
Ik wilde gewoon zelf ondervinden wat de kwaliteit is.  In die aftmaklasse heb je geen perfect werkende slip nodig, dus de functie van de reel is niet veel meer dan opslag van de lijn. Ik heb het dan over reeltjes in de prijsklasse rond de 30 euro inclusief verzenden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze mij prima voldoen.

Voor een reel van 60 euro (of meer) zou ik mij wel even bedenken. Voor iets meer kun je bij de reguliere winkelier of webshop een reel kopen van een bekend merk.
Maar wie weet: als je de gok waagt koop je een goede reel.....

Gerrit

wh82

Voor minder heb je ook van een bekend merk reeltjes waar je lijn prima oppast. Beetje op een aanbieding letten, had een Airflo Sniper voor heel weinig, t is geen krachtpatser maar is ook weinig mis mee.

jo flyfishing

#34
loop exact 2-6 voor 70€ in promo bij nl's populairste vliegviszaak
en 65 bij adh fishing
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain