HSV Groot Rotterdam

Started by Wil Put, January 17, 2014, 11:08:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil Put

Beste Allemaal,

Zijn er hier ook forumleden die zich aangesloten hebben bij HSV Groot Rotterdam?

Ik zag op de site van deze club dat er 100 geregistreerde vliegvissers lid waren. Worden de activiteiten van deze afdeling druk bezocht of zijn er een handje vol en altijd dezelfde mensen?

Is er de bereidheid beginnende vissers te helpen, of is het ieder voor zich..........

Wie kan mij adviseren bij welke club ik me het beste aan kan sluiten?

Groet Wil

kees

Wil,

Als je het leuk vindt kan je ook een bij ons kleine visclubje komen kijken, wij hebben een aantal werpinstructeurs die je op dat vlak alles bij kunnen brengen en ook op visgebied hebben we kennis genoeg.
Op deze site http://ffc-tightlines.nl/ kun je ons vinden, en je kan vrijblijvend op een van onze clubavonden tussen 19.00 en 22.00 uur langskomen, kijk voor de data op onze agenda.

Koen


Wil Put

Beste Kees,

Ik heb de site van jullie club bekeken en kon uit de agenda concluderen dat er op vrijdagavond clubavond is.
Jammer genoeg moet ik dan altijd werken en wel tot 20.15 uur. Daarbij moet ik dan uit Bergambacht komen.
Ik ben bang dat ik dan maar een uurtje aanwezig kan zijn......... Mocht mijn rooster in de nabije toekomst veranderen, kom ik graag eens kijken.

Maar heel erg bedankt voor het aanbod en ik hoop op je begrip

Groet Wil

Wil Put

Ik heb nog een club in Rotterdam gevonden.

De Rotterdamse Vliegvis Vereniging en deze mensen hebben hun clubdag op maandag(wanneer ik vrij ben)
Is iemand bekend met deze club?

Groet Wil

Koen

in Vlaardingen zit er ook nog 1

Wil Put