Drink en Rookgenot...

Started by Bekeerling, November 25, 2012, 23:17:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bekeerling

Aangezien sommigen in het muziek topic melden wat ze lekker vinden om te drinken dacht ik dat we daar ook een topic over kunnen beginnen  ;D
Ik kan erg genieten van speciaalbier, gisteren bijvoorbeeld had ik Hertog Jan Karakter, Leffe Blond, Leffe Bruin en een Hertog Jan Grand Prestige op. Nog een tip, Kasteelbier bruin is ook heerlijk! Wel rustig aan drinken want het is zeer krachtig  ;)
Helemaal heerlijk in combinatie met een sigaar van het merk Olifanten en dan genoten op een stille plek aan de waterkant  ::duim::

Bekeerling

M'n vaste sigaren zijn eigenlijk vooral Balmoral Cambridge en Justus van Mourik Klassiek

Arno

Marlboro en koffie en cola(pepsi)

dan ben ik tevreden.

Gr Arno

pas

Zware van Nelle en kabouter bier. Daar kan je me wakker voor maaken.
::wtf::

Jasper

roken is zooooooooooooooooooooooo 1970   :o

A.de Vries sr

Oke, ben nieuw hier en wist niet dat roken en drinken bij het vliegvissen horen, maar kan op deze vraag in ieder geval een antwoord geven. Roken doe ik niet, maar tijdens het kijken naar allerhande Youtube vliegvisfilmpjes kan ik enorm genieten van een mooie single malt whisky uit Schotland. Nu ik steeds meer geinteresseerd raak in vliegvissen komtSchotland steeds hoger op mijn vakantieverlanglijstje te staan.

Gerrit72


Als ik aan het vissen ben, smaakt alles me beter.
Koffie, pepernoten, speculaasbrokken etc.
Maar meestal gun ik me er niet de tijd voor, het
werpen en strippen moet doorgaan (erg verslavend).

Dat ik af en toe een marlboro opsteek zou ik graag afleren
(maar dat is kennelijk nog meer verslavend dan vissen  :()
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Raymond

Aangezien vliegvissen toch een onderdeel is van een bepaalde levensstijl (anders kon je ook op een gemakkelijke manier vissen waarbij er veel meer gevangen wordt met minder inspanning), horen andere vormen van beleving ook bij het vissen. Dus het bewegen door de mooie natuur, eten en drinken, en tja, ook roken, horen ook bij het vliegvissen. Ik rook dan wel niet maar drink wel eens graag een glas en doe dit heel graag in goed gezelschap waarmee ik een gezonde discussie kan voeren over wat mij op dat moment interesseert.

Bij mij is dus een hele combinatie van aangename zaken die de hele beleving van het vliegvissen naar een hoger niveau tilt. Hiermee wil ik overigens niet wil beweren dat vliegvissen een stijl van leven is, dat zie ik toch wel als een hobby...
::wtf::

Jan Bruins

Roken doe ik niet,  en voor een bruin Kasteel biertje mogen ze me wakker maken.

Goedkoper alternatief; Heineken Bokbier.
I don't drink water, fish f*ck in it...

tukkerrutger

onder het vissen heb ik geen tijd om te eten en drinken, en al helamaal niet aan roken :)

Hilco

ik rook en drink niet, en vis zonder reel........

ik ben gewoon raar ;)

W3stland

Een heerlijke rochefort 10.. Super bier.. Roken doe ik al even niet meer.. Dat is nu vervangen door lekkere snack en broodjes..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

rena

Alcoholisch gaat een triple, cognac of single malt er wel in en roken, dat is koud gerookte forel... nam nam

johannes

heren het is de plek die er voor zorgt hoe lekker een rook of een drank is  ;D

bij een heerlijk meer op een paar uur lopen



of op het dak van noorwegen




Bekeerling

Quote from: tukkerrutger on November 26, 2012, 17:24:07
onder het vissen heb ik geen tijd om te eten en drinken, en al helamaal niet aan roken :)

Sinds ik niet meer statisch op karper vis rook ik ook veel minder, inderdaad geen tijd meer voor en niet echt handig om te roken tijdens het zwiepen  ::denken::

R.S.N Flyfisher

Ik rook niet, bespaart me veel geld die ik liever aan het vissen/motor/mountainbiken kwijt wil raken  ;)
Biertje mag ik graag drinken, warsteiner of een glas berenburger/bacardi/jenever cola

Sieger

Droge witte wijn.... Highland Park 18 jaar oude (12 mag ook...) ...

Roken doe ik maar heel zelden, maar als dan het liefst een Zino Davidoff Classic nr. 5 (voor als het wat sneller moet) of een beste Cohiba of zo... maar dan wel een uurtje of 2 ervoor uit trekken.....  ::)


Sieger

catchem

een lekkere single malt weiger ik ziet, maar ik ben niet echt een drinker, liever roken. 8)

ben

Na en soms tijdens een lekkere Warsteiner, en als het koud is een cognacje of een whiskeytje

Youri

rook niet en drink niet.
zou graag hebben dat papa ook stopte met roken

Bekeerling

Agio tipje met een blikje cola tijdens m'n pauze, en lekker weg dromen bij de polderspecial van het vnv magazine  ;D

A{b}r{a}xa{s}

doe mij 's ochtends maar een zwaar shaggie met sterke zwarte koffie,
's avond ben ik wel te porren voor een pilsje of glaasje whisk(e)y

Beertje

Na het op televisie zien van de opdruk op sigaretten pakjes in Australie,moet je de lust van het roken wel vergaan.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hendri

roken? al bijna 3 jaar niet meer. nou ja alleen nog maar buiten in mn rookton en bbq. zowel vis als vlees of groentes. koud en warm.

drinken is een ander verhaal, ik lust eigenlijk alles wel en dat is dan soms ook wel het probleem.
pilsje met een stel maten heerlijk!
wijntje tijdens een etentje, geweldig!
koffie met een likeurtje na de tijd! super.

thuis drink ik alleen 0,0 calorieënsap en water. (kun je de volgende dag iets beter op hardlopen) ;)

Beertje

#24
Om het zo maar eens te zeggen hendri,as't moar doen't (Gronings)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.