Interesse in een Swappie?

Started by MartinT, December 26, 2020, 12:26:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartinT

Beste mede vliegvisserts,

Is er weer interesse voor een swap?
Zo ja, dan wil ik me wel opwerpen om hem te meisteren.
Opties zijn wat mij betreft:
-Snoekstreamer met max. 5 deelnemers (minimaal 3)
-Droge vlieg, max. 8 deelnemers (minimaal 5), ervan uitgaande dat we komend voorjaar weer welkom zijn bij onze buurlanden op stromend water.
Deelnemers aan te melden voor 9 januari.
Ik stel daarbij voor om de Swap altijd door te laten gaan bij bereiken van het minimale aantal deelnemers zoals hierboven aangegeven.
Sluiting inzending bindsels bij de Swapmeister binnen op 9 februari 2021.

Bij voldoende interesse/reacties/enthousiasme zal ik aan de hand hiervan één van de 2 opties posten als Swap.
Jullie zien hem dan hier verschijnen op 1 januari.

Nog een fijne 2e Kerstdag.

Groeten,
Martin

Herman

Hoi Martin,
Mooi initiatief! Zelf belangstelling voor de droge vliegen swap. Moet mijn all time favourite toch weer bijbinden voor het komende jaar.
Paar extra Royal Coachmans voor een swap is goed te doen...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Ik ben ook wel in voor een droge-vliegen swap. Zal waarschijnlijk een zwarte Goddard sedge worden, voor de  snelstromende beekjes.

Wilco

Nou nee. Ben voor 3 man vliegen aan het binden voor het tripje deze zomer in Finnmark als het doorgaat. De eerst 30 rukmuggen zijn klaar. Nu 30 bruine rukmuggen.

JEVDE

@Wilco: lekker bezig! Waar gaan jullie vissen in Finnmark? Klinkt als een toffe plek. Ben zelf ook bezig met plannen.

Wilco

Quote from: JEVDE on December 27, 2020, 11:16:36
@Wilco: lekker bezig! Waar gaan jullie vissen in Finnmark? Klinkt als een toffe plek. Ben zelf ook bezig met plannen.
Als alles meezit dit jaar vliegen we op Alta en van daaruit gaan we met locals en hun 6 wiel aangedreven gator op pad naar de rivier Mazajohka.
Dan 10 dagen of 14 vissen, varen en camperen.

JEVDE

Klinkt als een geweldige trip. Mag ik vragen via wat/wie dat geboekt is? Is dat iets wat ik ook zou kunnen regelen? Of hebben jullie een geheim contact dat geheim moet blijven? ;-)

Wilco

We gaan op individuele basis naar Alta en van daaruit gaan we als groep verder. Daar heeft Doc Salmo zijn contacten en die regelt het vervoer van en naar het vliegveld en naar het startpunt.
We gebruiken onze eigen boten en tenten. We hebben deze trip al een keer eerder gedaan dus we weten een beetje wat ons te wachten staat.
Met de huidige kennis die we nu hebben met het bevaren van onze packrafts zullen we minder vaak een stroomversnelling te voet nemen.
Dat belooft een avontuur dat je lang zal blijven heugen.
Als je wat wilt weten van adressen en namen dan zou ik contact opnemen met Doc Salmo.