En?Nog steeds tevreden?

Started by Rene V., April 27, 2014, 21:19:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rene V.

Zoals bij iedere hobby kopen wij ook nogal eens wat.Wanneer je de aanschaf gedaan hebt is vaak zo van,het is binnen of het ding wat ik al lang wilde hebben bezit ik eindelijk.Alles draait lekker soepel,blinkt en ziet er gelikt uit,OK tot zover.We gaan vissen!

We zijn nu een jaar verder.Werkt het gekochte nog naar wens?Valt het mee/tegen?Zou je het weer kopen?Zo maar enkele vragen die bij mij opkomen.
Ik ben deze topic begonnen omdat ik eens een USA blog volgde van iemand die regelmatig een vervolg plaatste van zijn aankopen.

Ik zal uiteraard beginnen met mijn eerste jasje,verkocht aan mij als toen leek als originele visjas met allemaal zakjes,ringen om dingen aan te hangen en natuurlijk waterdicht,merk Spro.Er zaten zoveel zakjes op en in en aan dat je een landkaart nodig had wat waar zat,o ja ook nog zakjes met daar achter een rits met weer een zakje daarachter,heeeeel handig.Ik zweette me helemaal kapot in dat ding en waterdicht was na 2 buien ook over,maar ja afgeprijst van 2honderd zoveel voor maar 89.Terug naar de zaak,die nu niet meer bestaat,advies om in te spuiten met anti regen shit,de hele Botlek er over gespoten,helaas.Jasje zag er toen wel gelikt uit,net echt!
Later kocht er nog een regen broek bij,eigenlijk over jarig merk: Helly Hansen voor een paar tientjes.Heb hen nu zo'n 6a7 jaar en nog steeds volkomen waterdicht,heb er mee in echte hoosbuien gestaan

Groet Rene V.