Welkom hindrick

Started by Vliegvissers.nl Team, January 30, 2019, 10:46:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo hindrick welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


hindrick

Goede dag beste mensen,

Ik ben Hindrick, ik was jaren geleden al lid van dit Forum, maar mijn account was verlopen.
ondertussen woon ik nu in Zwolle/mastenbroek en ben mid 40
Vliegvissen en binden vormen mijn grotere vis passies al voor 30jaar.
en zoek dus ook hier weer naar mensen die de zelfde passie delen.

hoop hier samen met jullie kennis en kunde te delen.

mvg
hindrick

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

jan114

Welkom hindrick op dit forum. Ook ben je welkom om eens langs te komen op de club avonden van de Zwolse hengelsport. Deze staan op de site onder roofvis commissie.

FSCHAMP

 ::welkom:: op het forum, veel leesplezier en nogeens bedankt voor de tip bij het vissen in de haven van Rotterdam.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

hindrick

dank jullie wel voor het warme welkom, in deze koude tijd.

@jan114, misschien moet ik dat echt maar eens doen, visclub was voor mij altijd alleen maar die gene die de vergunning leverde maar tegenwoordig doen die veel meer. ik zou zeker eens gaan kijken.

Herman

Je hebt ook nog de Kingfishers uit/in Kampen. Gezellige vereniging, echter geeft geen vergunningen uit.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hindrick

Hartelijk dank Herman,
die was bij mijal bekendj.
ik Vis vaak alleen, maar heb in het verleden wel deel genomen aan de snoekdag van dit forum,
en met een stel forumleden naar de forelplas en ammersfoords kanaal geweest was erg gezellig toen.