Voor Sieger ;-)

Started by Arjan Maat, October 19, 2012, 13:45:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arjan Maat

Hoi Sieger,

Dit is iets voordeliger ;-) er staat een heel artikel in het VNV blad van een jaar geleden en alle stek info is bij mij te verkrijgen. Doe dit eerst en nadien gaan we naar Montana ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=77Pg4_qCH_g&feature=channel&list=UL

Niet verklappen wie die grijze op 2.51 is he  8)


TL Arjan

Useless

Ook leuk Arjan en Zweden is sowieso ook nog een stukje goedkoper dan Noorwegen.  Maar ook Dalarna blijft nog steeds een pokkeneind rijden. Zou persoonlijk dan nog liever kiezen voor het Noorse Trysill waar je dan ook vlakbij (nou ja vlakbij) bent en waar ik de visstand en het beheer toch beter vind dan in Zweden.

Sieger

Ja ja.. Maak me maar gek....  :'(


Sieger

hendri

ooohhhh weer zon kwijl film! wat een natuur he, heerlijk. dat wordt nog wel ff sparen om daar een weekje te vertoeven denk ik.

Useless

Quote from: Sieger on October 19, 2012, 16:16:02
Ja ja.. Maak me maar gek....  :'(
Zal niet meevallen, Sieger  ::slaugh::

En Hendri, Zweden is qua prijsniveau goed te vergelijken met Nederland. Huisjes zijn vaak zelfs wat goedkoper en vergunningen kosten een stuk minder dan in Duitsland. Met uitzondering van de reiskosten zal het niet duurder zijn dan een weekje in de Eifel vissen.

Arjan Maat

Ja Marco duur is dit absoluut niet, en daar komt nog eens bij dat je bijna 24 uur per dag kan vissen want het wordt in Juni en Juli niet donkerder dan op de film.

Deze paar dagen - 4 totaal waarvan 2,5 dagen vissen  - hebben incl. vlucht van Eindhoven naar Skavsta en een huurauto en een huisje en de vergunning rond de 300 Euro de man gekost komt eten en drank bij maar dat is thuis ook.
EN let wel , je bent dus wel ECHT even weg uit je eigen omgeving.

Groet Arjan 

aalbrecht

ja is echt mooi hoor zweden ben er nu 3 keer gewest hoop over een paar jaar weer te kunnen gaan
vliegvissen is een passie

Sieger

Quote from: Arjan Maat on October 19, 2012, 21:10:26
Ja Marco duur is dit absoluut niet, en daar komt nog eens bij dat je bijna 24 uur per dag kan vissen want het wordt in Juni en Juli niet donkerder dan op de film.

Deze paar dagen - 4 totaal waarvan 2,5 dagen vissen  - hebben incl. vlucht van Eindhoven naar Skavsta en een huurauto en een huisje en de vergunning rond de 300 Euro de man gekost komt eten en drank bij maar dat is thuis ook.
EN let wel , je bent dus wel ECHT even weg uit je eigen omgeving.

Groet Arjan


Dat klinkt me als muziek in de oren.... Mmmmmm....

(En nee Marco erger dan het is zal niet lukken...;) )


Sieger

jur606

Pfff ikke ook :)
als ik dit alleen al zie dan begin ik al te watertanden,
mocht er ooit iemand een plekkie over hebben........

Plantje

Wat ziet dat er ontzettend cool uit Arjan! Echt genieten!

wouter veuger

tjonge,ik heb nog nooit op stromend water met de vlieg gevist,ook nog nooit op een forellenput overigens.
alleen maar in de polder op snoek en voorns,en hoe zen ik me dan ook voel,dit moet toch wel de ultieme beleving zijn hoor :P

misschien ooit nog eens.

Plantje

Bij mij begint het weer helemaal te kriebelen als ik dit zo zie!

Het is echt een aanrader! Het is geweldig om een grote forel of vlagzalm je vlieg zo van de oppervlakte te zien pakken!

Useless

Gewoon eens proberen zou ik zeggen; het is bijlange niet zo kostbaar als menigeen verwacht. Het enige wat een beetje vervelend is is dat je er een behoorlijk eind voor moet reizen. Leuk vliegvissen op forel in Zweden begint eigenlijk pas vanaf de noordkant van de provincie Värmland, net onder Dalarna waar Arjan's filmpje is opgenomen. Daaronder heeft Zweden voornamelijk mooi snoekwater; ook leuk maar die vind je in Nederland tegenwoordig ook voldoende.

Rossie69

ZOweee das ook wel mooi ja.

zou dan wel gaan vliegen,dus Hendri kom maar op :)

mooi filmpje Arjan.mooi hoe die forel die meivliegen pakt.

8)

hendri

wat kom maar op hendri? wil je er een week heen? lijkt mij prima, wel ff sparen.  ;)
maar euh ik ben voor. weer eens wat anders als de kyll. 8) 8)

jur606

Mmmm heb als nietwit ook wel interesse.  ::new::

maurice

ookal was het voor Sieger, ik heb er van genoten.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

oke volgend jaar juni .


hendri

hebben we het nog over. ;)

jan visser

Kijk hier niet zo vaak, maar ga in juni ook naar Zweden, dus weer ff voorpret.
Geweldig, wat een rust straalt er van uit.
En dan in al die stilte tijdens het vissen ineens een koekoek horen....


weerwolf

Arjan, ik wil je vragen om per direct te stoppen met  het plaatsen van dit soort filmpjes, ik word er heel onrustig van, krijg vangdrang, reislust, en een raar gevoel die me niet op mijn plaats laat voelen op mijn werk.
Ik krijg het al niet voor elkaar dat mijn vrouw mee wil die kant op en dan wordt ik weer lekker gemaakt met dit soort filmpjes.


NIET MEER DOEN. ;D ;D ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Bruins

Roelof toch........

Je moet ook niet vertellen dat je er voor het vissen naar toe wilt.

Gooi het over een andere boeg: natuur, rust, romantiek, tijd voor elkaar, leuk voor de kinderen enz.

Nou denkt ze waarschijnlijk: Zweden !?   ja lekker, en die kerel van mij zeker de hele dag vissen.  No way!

En natuurlijk................. "toevallig"  gaat er ook een hengeltje mee.

Suk6
I don't drink water, fish f*ck in it...

jelle

Ik vertel mijn vrouw ook altijd dat er een erug mooie stad in de buurt is met een groot winkelcentrum

zeg verder niks over de bekjes en het kattegat sssst
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

GuusGeluk

Prachtig.. Ik word er rustig van.. Zo'n uitstapje wil ik ook maken.. Geweldig.. Bedrag voor zo'n mooie ervaring valt ook erg mee. Had verwacht dat het duurder zou zijn.

Reelslip