rugtas staat klaar

Started by johannes, June 01, 2012, 22:55:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bij

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geheel niet erg vind dat het verslag wat langer is geworden dan gepland. Ik vond het weer mooi om te lezen. Verheug me al op het volgende verslag. Mooi dat dochter lief wat gevangen heeft!!

Het blijft een mooie omgeving waar je woont en goed viswater zo te lezen.

johannes

deel twee komt mischien van het weekeinde net even de watertemp wezen meten en zag er goed uit nog iets te laag maar met het goed weer komt het zeker goed van het weekeinde.
wou ook nog even vissen maar de hond vond het nodig om achter de herten aan te gaan duurde dik 1,5 uur voor ik em weer te pakken kreeg  :(

dit water is met de vlieghengel alleen uit de BB te bevissen.

pberkenbosch

Ah! Til fjels.. fijne platen hoor.. genieten!

Heeerlijk!! Vrijdag as vlieg ik die kant op... kan niet wachten...  8)

johannes

Quotehoop dat je het biertje nog niet hebt ingepakt.
jammer dat het warm zou worden.

gewoon naast de bb in het water hangen ;D

@speycast: heb geen idee wat de hond overkwam, ze is normaal altijd los als ze met me mee is en luisterd nagenoeg perfect ook in zwaar hertenterein met veel spoor en geur.
nu leek het of ze een waas voor ogen kreeg en nergens op reageerde (had de fluit niet bij me)
normaal is ze wat meer aktief met vogels
eerste keer was ze na 10 min terug toen een poos aan de lijn en later nog een keer proberen maar toen bleef ze 1,5 uur weg.
ze heeft wel een hoeveelheid herten naar mij toegejaagt tot in 15 meter zone van me.
mischien toch maar wat meer gaan trainen voor de jacht  ;D