Haken: short shank, round bend

Started by Raymond, July 08, 2014, 09:58:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Voor spiders is er maar 1 haak... De Partridge Classic Spider.... Korte steel, wijde bocht en recht oog...



Sieger

Raymond

::wtf::

HappyFisherman

Quote from: Sieger on July 08, 2014, 15:17:17
Voor spiders is er maar 1 haak...

Vliegvissen doe je alleen met droge vlieg!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ruud r.

Was ook meer voor de vorm. Maar ik zou dan eens bij Gamakatsu kijken. Ik weet dat ze erg veel karperhaken hebben met dit soort modellen. Is ook een erg veel gebruikt model binnen de karpervisserij. Wellicht hebben ze ze ook in kleinere of dunnere maten.

Koen


Sieger

Quote from: Koen on July 08, 2014, 16:52:37
hey, ik was eerst :P  ;D

Maar ik had een plaatje....  ;D



En Bram..... klopt!


Sieger

Raymond

Quote from: Koen on July 08, 2014, 16:52:37
hey, ik was eerst :P  ;D

Sorry Koen, voor jou dan ook nog een  ::duim::  !! ;)
::wtf::

Raymond

Quote from: ruud r. on July 08, 2014, 16:37:10
Maar ik zou dan eens bij Gamakatsu kijken. Ik weet dat ze erg veel karperhaken hebben met dit soort modellen. Is ook een erg veel gebruikt model binnen de karpervisserij. Wellicht hebben ze ze ook in kleinere of dunnere maten.

Was ik al mee bezig, ik ken nogal wat karperjongens en één van die mannen doet van alles voor Korda. Een aantal zakjes zijn al voor mij besteld... ;-)
::wtf::

John

#33
Gebruik zelf wel eens de haken van LFT. Is een mooi alternatief.

http://www.leonardsports.nl/nl/algemene+artikelen/haken+recreatie/black+nickel+eyed+4102+10st___+8

Team

Quote from: Sieger on July 08, 2014, 15:17:17
Voor spiders is er maar 1 haak... De Partridge Classic Spider.... Korte steel, wijde bocht en recht oog...



Er is echt wel meer als een haak voor spiders, er zitten er 20 in een pakje, dat rechte oog is belangrijk, daarom gebruik ik de  HANAK  550 bl   prachtig voor spiders, maar je hebt wel gelijk Sieger. Partridge is de beste, maar soms moeilijk te krijgen.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Sieger

Tuurlijk kun je op veel meer haken spiders binden... Was het woordje 'mij'  vergeten... Voor mij is er maar 1... Wil geen anderen meer....

Ik koop ze in Engeland online.... en kijk dan waar ze het goedkoopst zijn. De laatste keer bij Sportfish gekocht.


Sieger