zelf bobbin holder maken

Started by bij, January 01, 2013, 13:45:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bij

Ik heb op youtube een film gevonden over het zelf maken van bobbinholder. Voor de doe het zelvers onder ons.
Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=mYZhsRJ4amM


Hilco

Past wel bij mijn verzameling  :P 

bij

Hilco,  daarom heb ik de film hier geplaatst. Past goed bij je vice en whipfinisher.

Hilco

En dan met 2 miniboilies maken voor als je niks vangt  :P  foei Hilco :-X

bij

Voor als je echt alles zelf wilt maken kan dat. Hoe wil je eigenlijk die ijzerdraadjes maken, zelf ijzererts stoken???


leo

misschien her en der wat spaken uit een fietswiel ?

Beertje

Een bobbin holder is toch niet zo duur? of is dit puur voor de lol?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

bij

Op dit forum is een aantal vliegvissers die graag hun gereedschap zelf maken vandaar deze posting.

Hilco

in een ander topic waar ik mijn "home made vice" liet zien, gaf ik ook al aan dat het niet de moeite is om daar tijd aan te besteden om dat een bobinhouder al voor 3.50 te koop is.

inderdaad zou het zelf maken puur voor de lol zijn.

jelle

juist zelf maken is leuk
alles is kant en klaar te koop maar voor meestal dezelfde kosten maak je het zelf

bierbrouwen is ook zo een ding ::proost::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

Jelle,Maar je gaat er volgen mij wel meer door zuipen. ;D ;D  :P :P
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jelle

Quote from: Beertje on January 01, 2013, 16:29:57
Jelle,Maar je gaat er volgen mij wel meer door zuipen. ;D ;D  :P :P
Valt mee hoor
t is ook nog beter voor mijn rug ,
ik hoef niet meer te zeulen met kratten bier
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Erwin

Wel leuk om te doen. Maar om er nou een nagelschaartje voor te slopen gaat me te ver. Waarom pakt die man nou niet gewoon een kniptangetje om het staal te knippen?
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Hilco

kansloos... >:(  gewoon kniptangetje nemen , was al blij dat ie het niet met zijn bindschaartje deed  :P

bij

In tijden van crisis moet geld rollen. Wellicht is deze man gesponserd?????? (liever minder uit dan dat er binnen komt)