Pike flies!

Started by wouter veuger, September 23, 2014, 22:13:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wouter veuger

Inmiddels vallen de bladeren alweer volop van de bomen,en is het tijd voor mijn favoriete bindbezigheid:
Snoekstreamers!

Laatste tijd veel verschillende materialen geprobeerd,maar de combinatie bucktail met een paar mooie saddle hackles en wat flash blijft toch mijn favoriet!



Edit:ik krijg de foto's er via de iPad alleen op via het rvf,alvast voor de mensen die zich eraan storen :)  ::hulp::

Gerrit59

Wouter,

Ik stoor me er in ieder geval beslist niet aan! Ze zien er weer mooi uit en die gaan echt wel vangen!
Begint langzamerhand weer te kriebelen om achter esox aan te gaan!

merijn1982

Tight lines!!

Hilco de Visser

hoe zet je de foto's dan op het roofvis forum wouter?

wouter veuger

Via het rvf kun je de foto rechtstreeks uploaden,en worden ze automatisch verkleind.
Als ik het via mijn album.nl probeer te plaatsen lukt het niet,maar dat zal vast ook aan mijn computerskills liggen.

Hilco de Visser

[ img ] http://www.mijnalbum.nl/mooiesreblablabla      [  /img  ]


als je alle spatie's tussen de [ tekens ] weghaalt en de link kopieert en op de plek zet moet je iedere foto kunnen laten zien

Gerrit72


Mooi werk Wouter!

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Hilco de Visser

hier nog een leuk filmpje over snoeken .

Het is niet direct vliegvis gerelateerd, maar je kan wel mooi zien hoe een snoek toehapt.

dan snap je ook een beetje hoe je zou moeten reageren bij en aanbeet ...........

veel plezier bij het kijken

http://www.youtube.com/watch?v=D1yAmSp8W-8

Hilco de Visser

in de slowmotion beelden zie je trouwens goed hoe de snoek al snel doorheeft dat het niks lekkers is.............



met 2 dreggen is het dus vaak prijs , maar "wij" hebben maar amper een seconde om de haak te zetten. ::agree::

Plantje

Dat houdt het spannend Hilco! :)

Wel mooi dit soort filmpjes.

Scaramouche

mooi filmpje! In mijn ervaring heeft een streamer wel als voordeel dat je iets meer tijd hebt bij een aanbeet. Veren en haren vinden ze denk ik iets natuurlijker.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Gerrit72


Het lijkt met een streamer soms wel of ze niet eens in de gaten hebben dat ze iets in de bek hebben. Met een plug of shad beginnen ze vaak direct te schudden, met een streamer duurt het vaak langer (en vergroot onze kans de haak te zetten).
The only difference between men and boys is the price of their toys.