geen contact met flysupply

Started by quaden, August 09, 2015, 22:07:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

Enige tijd geleden zag ik dat mijn nog niet zo oude vision waadschoenen los begonnen te laten.
Eerst flysupply gemaild maar tot op heden niks ontvangen. paar dagen geleden mijn schoenen zelf geplakt maar helaas.

iemand bekend met deze service van flysupply, een antwoord mag ik wel verwachten toch??


Esoxlucius


quaden

ja klopt, maar 3 weken geleden nog niet!

Stefan Schout

Welke schoenen waren dat dan? type Loikka toevallig?

Stefan Schout

Stuur deze mannen van Vision maar eens een mailtje. Bij mij liet de zool ook los. Ik kreeg zo nieuwe opgestuurd.

http://www.visionflyfishing.com/page.php?page_id=199

iMarco

Geen reclame maar wel mijn ervaring met een probleem met een vision waadpak dat tot drie maal toe keurig is opgelost. Meeste contact heb ik via WhatsApp op zijn 06 gehad. De ene keer duurde reactie wat langer dan de andere keer maar na een reminder was ik vaak snel geholpen.

quaden

ik heb een mailtje naar het bovenstaande adres gestuurd!!

ja, normaal ben ik niet zo vervelend en heb ik best begrip voor drukte oid, maar dit vind ik wel erg lang duren.
Heb vaker iets bij flysupply besteld (kleine spullen) en die worden prima geleverd, maar nu bij grote en duurdere producten vind ik dit toch erg vervelend.


eric de vliegvisser

Vakantieperiode
2015-08-05 - Daniel de JongBeste Vliegvisser,

Wegens vakantie is onze winkel gesloten van woensdag 5 t/m vrijdag 14 augustus.

U kunt uw bestellingen tijdens onze vakantie gewoon plaatsen. Zodra wij terug zijn verwerken wij deze direct.

Gedurende onze vakantie periode is er altijd iemand aanwezig in de winkel dus mocht u met spoed iets nodig hebben dan kunt u een afspraak inplannen om langs te komen via: +31 (0)6-41270595
8)

quaden

eric lees even het bovenstaande bericht, dank!

goswit

Winkelier op vakantie , hoe verzin je het , zal ook wel op Zondag gesloten zijn en na 6 uur de telefoon ook niet opnemen.   

Wacht gewoon rustig af en bel hem op , misschien heeft hij jou bericht niet ontvangen.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

jo flyfishing

Lezen is blijkbaar moeilijk.
1e contact was 3 weken voor verlof.
In verlof gaan met openstaande zaken? Mooi hoor. Op zijn minst mogen er staande afspraken zijn.

Mijn idee.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

goswit

Jo , lezen is inderdaad moeilijk. ;)

Hij heeft en mail gestuurd , is die wel of niet aangekomen . Dat schrijf ik toch duidelijk.
Maar heeft hij voor zijn vakantie de mail gelezen dan had hij kunnen schrijven dat hij na zijn vakantie hier op terug zal komen.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

quaden

#12
heb bericht gehad van de leverancier vision en er zijn nieuwe schoenen onderweg.
wel moet ik mijn schoenen terugsturen ivm garantie, dit mag naar de leverancier of naar fly supply.
Ik wacht eerst even tot ik ze binnen heb en fly supply weer terug is van een welverdiende vakantie.

fly supply heeft mij ook gemaild en hij wist te vertellen mijn mail niet te hebben ontvangen, kan natuurlijk.
maar ik heb nog nooit zo een feedback gehad over mijn mailing.

maar het wordt dus geregeld!

goswit

Quaden,  heb toch nog een vraagje .  Hoe weet de Fabrikant / Leverancier dat jouw schoenen kapot zijn.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

quaden

haha goswit slimme opmerking, toen ik mitch mailde vroeg hij hoelang ik de schoenen had en hoe vaak ik ze gebruikt heb. ik had de factuur nog een het tijdspad heb ik omschreven. tevens vroeg mitch om foto's te maken van mijn schoenen.

Rossie69


Stefan Schout

ik heb ook dezelfde ervaring met de mannen van Vision (ook Mitch) => schoenen kapot? Dat kan niet  ;) stuur maar op je krijgt nieuwe. Geen gedoe en geen poespas.

Overigens krijg ik altijd goede service en feedback van Flysupply. Dat kan ik van Muddler weer niet zeggen, die liet mij een week wachten, zonder bericht hoe of wat en als er iets in back order staat hoor je weer niks en als je na  een tijdje wat vraagt duurt het weer even... en ik heb het weken verder nog niet. Gaat over een stukje hertenhaar wat uit de USA moet komen???

Ach ja, het is overal wel wat denk ik.  ::goodjob::

Maar het service punt van Vison waar ik hierboven de URL van gaf is super in ieder geval.

quaden

ja klopt, overigens vind ik wel dat hier nooit misbruik van gemaakt mag worden.
natuurlijk heb ik mijn tijdspad en factuur moeten doorsturen maar er is altijd een factor vertrouwen van vision richting de klant.

vision  ::goodjob::

wh82

Daniel is overigens weer keihard aan t werk, kreeg zaterdag een mooi setje vliegjes binnen die ik donderdagavond laat besteld had :D

JEVDE

Altijd goede ervaringen met flysuppply. Ook wel eens lang geen reactie gehad op mn mail. Gebeld en toen alsnog snel en goed geholpen. Nooit fijn als het lang duurt maar uiteindelijk geen probleem als t goed wordt opgelost na ff te bellen

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Stefan Schout

Fly supply dikke plus  ::goodjob::

Is bij mij de huisdealer.