the fish and the fly terrestials

Started by fly only, March 26, 2013, 16:49:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fly only

Beste forummers,
Ik heb begrepen dat een aantal van jullie deel 3 in het bezit hebben. Er is al wat langs gekomen (deel 1,2,4) over het downloaden op nieuwsgroepen.

Zou iemand, die deel 3 bezit,deze willen posten op de nieuwsgroepen?
Mijn dank zou groot zijn. Én geïnteresseerde vissers over heel de wereld!

groet,
ad
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

weerwolf

Doe dit soort dingen toch eens niet..........het downloaden mag, aanbieden niet.  Ik ben niet roomser dan de paus maar dit hoort hier niet! dit zijn dingen voor de pm
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

#2
Stel je niet aan, ik heb hier al diverse mensen aan films geholpen door een sticky te swappen, ik ga wel ff zoeken.....ben bang helaas :-\
Ik zou zeggen, meld je aan bij een nieuwsgroepen forum zoals bv place2use afd hengelsport en vraag er daar om, meer kans en minder gezeik.

Beertje

Weerwolf,volkomen mee eens!!! ::agree::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Heeft nix met aanstellen te maken, je moet je als forum niet bezig houden met illegale dingen al is het ook zijdelings. Je helpt mee aan de verspeiding.


Zoals gezegd ik ben niet roomser dan de paus maar dit zijn echt dingen voor de pm!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

Je hebt gelijk, ik ben een boefje :P

weerwolf

Marcel ik ga het niet ontkennen :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

#7
Marceln,ik weet dat Weerwolf best zich zelf kan verdedigen.Maar ik denk dat hij bedoeld:"niet op het web plaatsen"wil je iets delen, dan met een stick of dvd-tje.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

zou toch zonde zijn als het forum om dit soort reden uit de lucht gaat. Of dat bas er persoonlijk aansprakelijk voor wordt gesteld.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

#9
hehe ;) ach moet kunnen, we share a passion....
hier kan ik ook niks vinden, staat wel veel op, ik hoop dat je een goede abo hebt vanwege de retentie aantal dagen, hier geen probleem..
Stuur die 'Ace' anders eens een mail!?
edit: oké link maar verwijderd door mijzelf, Bas mag geen ellende!
Enorm veel links die in mijn bladwijzers stonden zijn inmiddels gesloten door die kloothommels van Brein >:(

De Boef ;D

MarcelN

stuur hem dan ff een pb linkie, ik zoek me rot, heb wel net the source iceland eindelijk binnen en wat anderen, zoeken helpt!
Elkaar helpen is nog beter....

fly only

#11
MarcIn; Bedankt voor de tip. Ik zal is zoeken.  :)
Weerwolf; Zover mijn kennis gaat is "posten" op nieuwsgroepen LEGAAL. Ik maak ook gebruik van een betaalde server!.
Torrent systeem is verboden volgens mij.
Mijn zoektocht gaat verder....... 8)

groet,
ad :D
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Plantje

Torrent systeem is niet verboden.

Gebruik verder gezond verstand.