Otto en ik...

Started by Floor, November 25, 2016, 14:39:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Vliegvissers zijn echte doorzetters werd mij ooit verteld, nou laten we dat maar eens uitzoeken dan...
Kleine nymphjes, grote nymphen, onder een drijvertje, langzaam diep, snel ondiep, eigenlijk alles wat in kon bedenken maar, geen vis gezien.
Tot Otto de otter voorbij kwam... dat kreng kwam eens lekker gezellig naast mij zitten om zijn ontbijt op te knagen. De baas met de bek vol tanden en Otto met de bek vol vis en ik maar denken waarom in niets vang? Ik heb Otto maar de schuld gegeven.
Het was weer genieten.

Voof wie het zich afvraagt; de foto's zijn niet in zwart-wit maargewoon in kleur.















It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Menno_siemensma

tja tegen beroepsvissers is niet te vissen natuurlijk :P
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

HappyFisherman

Je had dus ook gewoon koppie onder gemoeten om de vis te vangen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jo flyfishing

Als ik hier naar zou mogen kijken zou die niet gevangen vis me niet veel kunnen schelen.

Of had je honger? ::fluiten::
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Floor

Quote from: Menno_siemensma on November 25, 2016, 15:50:02
tja tegen beroepsvissers is niet te vissen natuurlijk :P
.

Tja, geen beginnen aan.

Quote from: HappyFisherman on November 25, 2016, 21:15:56
Je had dus ook gewoon koppie onder gemoeten om de vis te vangen!

Dat zou misschien het beste zijn maar, dat zou er heel wat minder elegant uitzien dan Otto vrees ik.

Quote from: jo flyfishing on November 25, 2016, 21:20:02

Als ik hier naar zou mogen kijken zou die niet gevangen vis me niet veel kunnen schelen.

Of had je honger? ::fluiten::
[/ quote]

Het is inderdaad prachtig om te zien hoe behendig iedere 'verdachte' steen wordt omgedraaid en hoe het beest het allemaal doet en gewoon zo voor je neus, prachtig! Honger? Van Otto's tafelmanieren vergaat je eetlust wel.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.