Slow motion werp instructie video

Started by Beertje, November 22, 2016, 11:28:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Dit is een mooie slow motion werp video. wel even door klikken naar de andere video's
https://onemorelastcast.net/2014/12/03/mysterious-creature/
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

johan1965

Idd mooi om te zien , en wat hij schijft klinkt ook logisch. Heb zelf wel het idee dat dit met een lichte lijn (tot #6 ofzo) wel gped lukt, maar met een #9 en een flinke snoekstreamer moet het toch allemaal wat steviger en sneller. Of mijn techniek is niet goed genoeg???


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Menno_siemensma

Quote from: johan1965 on November 23, 2016, 20:22:32
Idd mooi om te zien , en wat hij schijft klinkt ook logisch. Heb zelf wel het idee dat dit met een lichte lijn (tot #6 ofzo) wel gped lukt, maar met een #9 en een flinke snoekstreamer moet het toch allemaal wat steviger en sneller. Of mijn techniek is niet goed genoeg???


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
de essentie van de techniek blijft gelijk, maar het overslaan heeft met streamers aan #8 of hoger wat minder van doen, je hebt geen getaperde leader, lompe vlieg aan het eind en komt het meer aan op goed (dubbel) strippen in mijn optiek.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

FSCHAMP

  ::agree:: 

Bij de grote vliegen komt het inderdaad op aan om een goede dubbele strip uit te voeren.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>