Cuba Varadero

Started by dryfly, January 31, 2011, 15:30:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dryfly

Mijn vriendin en ik hebben zojuist een vakantie geboekt naar Varadero in Cuba. Nu weet ik dat je daar erg mooi op Tarpon, Permit en Bonefish kan vissen. Ik heb al wel het een en ander gevonden over het vissen daar, maar dat is allemaal wat te ver weg denk ik om vanaf varadero in 1 dag naar toe te gaan. Ik heb overigens ook nog geen dagtrips gevonden alleen maar volledige visvakanties. Moet dus nog goed zoeken. Mijn vraag is dan ook of iemand van jullie ooit in de regio van varadero is geweest en daar gevist heeft met een gids of zo?

Ne pas pipi contre le vent

dryfly

Dank je wel Evert. Dat zou super zijn.
Ne pas pipi contre le vent

dryfly

27 maart al, dus ik moet snel zijn met info vergaren want ik heb geen ervaring met zoutwatervissen en al helemaal niet met Tarpon of Bonefish. Dus een goede gids die ook eventueel materiaal kan verzorgen zou fijn zijn. Er wordt een #8, #9 of 10# geadviseerd en mijn zwaarste hengel is een #7 TFO TICRX. Maar goed ik hoef ook niet per se grote vissen vangen als ik maar iets vang.
Ne pas pipi contre le vent

johannes

Quoteniet per se grote vissen vangen
denk dat als er een langs komt dat je automatisch toch de worp maakt.
zo wierp ik eens een karper op de ijssel aan met een 3tje en een spidertje "pak i toch niet" toch wel  :-\

veel plezier daar