ant

Started by gerrit, December 28, 2012, 21:53:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Quote from: Hilco on December 29, 2012, 09:25:40

kritiek is mijn inziens nooit bedoelt om af te branden maar om op te bouwen . 
Schiet je in de verdediging na ontvangen kritiek of reageer je onterecht dan wordt de kritiek echter heftiger, logisch.

het blijft gewoon een platform voor beginnes en gevorderden , en dat kan prima samen !

Klopt Hilco!! Wij zijn de hoeders van onze hobby, en ventileren kritiek, zowel op als afbouwend daar waar nodig.
We geven advies aan beginners, gestoeld op eigen ervaringen en kijk op zaken
We corrigeren de "gevorderden" daar waar wij dat nodig achten, en niet om elkaar kapot te maken, tegen schenen te schoppen (of geschopt menen te worden! ;)), maar om van elkaar te leren!!

360 (min of meer) leden met allen een andere menig, karakter en visie.


Voor een ieder een plekje op dit vliegvis en vliegbind platform

Laten we er geen "Plat Forum" van maken!!??

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

het gaat (weer.....) lekker off topic :(

op elke posting kan lovend of kritisch gereageerd worden, daarvoor is het een forum.
maar ik wordt er wel een beetje erg moe van dat er steeds vaker topics aangegrepen worden om volledig off topic te gaan (nog los van waarover er dan off topic wordt gegaan !)

dat moet echt gaan veranderen, en daar kan iedereen zich op aangesproken voelen, want het draagt zeker bij aan de veranderende (en voor de meesten onder ons veranderend in een niet gewenste richting) sfeer op het forum.

HappyFisherman

Ik zou het ribje weglaten op het achterlijfje Gerrit. Misschien een leuk idee om de thorax van bubbellijm of foam te maken, zodat je een mooi verzopen miertje hebt.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Gerrit zal niet reageren, misschien nog wel meelezen, want zijn account is opgeheven

maurice


Jammer dat onze Groninger vriend weg is.
heb een vlieg de ant op FB gezien maar kan er hier dus niet meer op reageren.
heeft ook geen zin aangezien het een op of aanmerking was voor Gerrit en niet voor de anderen.


een ding wil ik nog wel ff los laten hier.
jammer dat het zo gaat, blijkbaar kunnen sommigen dingen niet loslaten en gaan verder met uitlokken in een ander topic.

Quote from: Jasper on December 29, 2012, 09:31:14
Zijn dit dezélfde Rob en Sexyloops? Wow, hulde jongens.

waarschijnlijk lees ik het toch net weer anders als de rest, of begrijp ik wat ze zeggen. :o ;)

wat mij betreft mag hier nu wel een slotje op.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

Quote from: speycast on December 29, 2012, 10:45:59
Jammer dit is nooit bedoeling van het kommentaar op iemand

ik zie het forum als kennis overdracht   

leden denk eens niet in problemen maar in oplossingen  ;)
zoals een slotje op jou toetsenbord ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

Jelle, dat de reacties off-topic gingen was al duidelijk

topic wordt bij deze gesloten