Motiverende plaatjes

Started by Gerrit72, June 20, 2012, 23:16:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72

Las ik de berichten in het topic 'de motivatie even zoek'. Daarom maar even wat motiverende plaatjes geplaatst (v/d vangst van vandaag), misschien brengt het geluk (ik gun iedereen zo'n kromme hengel).

Tijdens de lunchvisserij gaat het nog steeds super. Zo goed dat mijn 1e Ep streamer tengevolge van de vele aanvallen nu een reparatie nodig had (de oogjes vielen er bijna af). Vandaag maar een nieuwe gele aangebonden, die na een kwartier hard werd gegrepen. Een supermooie dril volgde (de verhalen van sommigen dat de snoek geen leuke vechter is, snap ik dan ook niet, de ene vecht beter dan de andere, maar het blijft een geweldige sportvis).

De snoek van vandaag had een opvallend korte bovenkaak (zie foto, volgens mij noemt Bertus Rozemeijer dat een ' mopskop').

Vandaag en gisteren weer heel veel witvis gezien (ook grote) en een mega karper, die ik op de foto kon zetten . Binnenkort de 4# maar weer mee (en de 7/8# voor het geval dat ik die karper weer tref).

HOKUS POKUS PILATUS PAS IK WOU DAT DE VISVANG DIPPERIODE VOOR EEN IEDER OVER WAS!

Dus mannen, vanaf morgen gaan jullie weer vangen!










The only difference between men and boys is the price of their toys.

forel

Gerrit72
mooi verslag en foto's voor al foto nummer 4 .

Hilco

misschien moeten we onderscheid maken tussen witvis en roofvis.

ik zal het weekeinde eens de streamer aanbinden ...............

Gerrit72


Dan ga ik dit weekend met de 4# op witvis ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sjoerd

Och met de witvis wil het ook echt zo nu en dan  wel goed hoor Wilco! :) :) :)




Sjoerd

Wilco

@sjoerd....... ik neem aan dat je Hilco bedoelt. Mij hoor je niet klagen de laatste tijd.

sjoerd

Quote from: Wilco on June 21, 2012, 08:33:21
@sjoerd....... ik neem aan dat je Hilco bedoelt. Mij hoor je niet klagen de laatste tijd.

Jazeker Wilco ik bedoelde Hilco, nou ja het scheelt maar een lettertje. :) :)
Maar het is ook bedoeld voor de andere "klagers" die niks vangen. OK het is een vreemd voorjaar met wisselende omstandigheden en als je dan alleen maar in het weekend
kunt vissen, kun je net de verkeerde dag treffen. Vaak gaan vissen( als het kan uiteraard), dan maak je vanzelf ook de goede dagen mee. En vertrouwen hebben in waar je met bezig bent is ook  belangrijk. Veel belangrijker dan zeg maar om de tien minuten van vlieg wisselen. Presentatie en vertrouwen zijn twee belangrijke peilers voor succes.

gr Sjoerd

Hilco

Mooie vis Sjoerd!!

1 letter, en wereld van verschil   :P

catchem

Mooie snoek. En ja... vooral foto 4, hij kijkt zo lekker boos.

Peter B.

Dat geeft de burger inderdaad moet....en zeker mooie foto's!!!

Gerrit72


Mannen, bedankt voor de leuke reacties ;D

Sjoerd, mooie vis, ook mooie foto. Ben zelf wat aan het experimenteren met foto's v/d vangst,
zonder de vis uit het water te halen (beter voor de vis). Jouw pose is ook prima, ziet er
mooi uit :)

Het gaat me toch om de herinnering a/d dril of mooie vis. Als het dus niet nodig is (ivm onthaken)
om de vis uit het water te halen, dan fotografeer en onthaak ik de vis in het water.
The only difference between men and boys is the price of their toys.