opwarming aarde?

Started by Rene V., August 28, 2013, 09:46:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Nou nou Wiel,

Niet overdrijven hè

Men is religieus of niet!

Een vrije keus en deze keus heeft niets te maken met het IQ van welk individu dan ook!!

Het is wel een keus, wel dan niet religieus, die gerespecteerd dient te worden!

Laat een ieder in zijn/haar waarde dan houden we het met zijn allen het langste vol.

Gr

Jan (niet religieus uit vrije wil! ;))
"Petri Heil"


golddigger

Ik geloof.......dat ik maar ga vissen vandaag ::)
Voordat het te laat is(zure regen ,opwarming enz.)
Perry

HappyFisherman

Goed idee Perry. Knal maar een slotje op, want dit leidt toch alleen maar weer naar ellende...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

hahaha,wijze woorden perry ;) ::agree::


Wim Envy

Quote from: Wiel Slovenië on August 28, 2013, 23:28:47
Je staat niet alleen Raymond, ik ben het VOLLEDIG met jou eens. Meer nog, "religie" is iets voor zij wiens IQ kleiner is dan hun schoenmaat.............

Ik lees nog alle positivisme toen ik me op dit forum aansloot. Iedere vliegvisser beaamde, 'vliegvissers zijn zo tolerant en behulpzaam.' Bijzonder kwetsend en puur gericht een ander op het hart te trappen. Gefeliciteerd jongen.

wouter veuger

trek het je niet aan wim, over religie zal men het nooit eens worden.

zelf ben ik atheist tot in de kist en extremistisch ongelovig,echter is dit een vliegvisforum,en ik denk dat rene V. niet de bedoeling had om een discussie over levensbeschouwelijke opvattingen te ontketenen toen hij dit topic startte.

ik denk dat je iedereen zijn geloof moet gunnen,met als grens het via geweld willen opdringen van een religie.





Heintje Davids

Je bijnaam mag dan bekeerling zijn maar bespaar me aub dit soort postings. Je maakt het er niet beter op en daagt slechts uit om nieuwe reacties te plaatsen en ik denk dat je het er niet beter op maakt.  Lekker stoppen lijkt me een stuk verstandiger.

Sieger

Aljeblieft mensen stoppen met dit topic.... Leidt tot niets en heeft allerminst met het forum onderwerp te maken....

::delete::


Sieger


Plantje

#34
Topic gaat op slot mannen! Ik had me al geabonneerd op dit topic om het in de gaten te houden. Een discussie over geloof past niet op een forum over (vlieg) vissen en het risico dat mensen zich gekwetst voelen is veel te groot!

Dit geldt voor iedereen: geen discussies meer richting geloof sturen. In Nederland kennen we gelukkig vrijheid van godsdienst. Echter, wat mij betreft wordt hier op het forum achterwege gelaten wat het geloof is dat iemand aanhangt.