Winter VOORN Brielle

Started by Troutbuster, January 31, 2011, 10:09:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

lekker :)

of zonder vlees ???


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

oke mooi.

maar weer ontopic.

of kan deze opslot  ;D

Plantje

Quote from: Rossie69 on November 06, 2012, 21:34:02
Hou me zeer aanbevolen .
Komt voor de bakker! Ik onthoud het wel. Kan natuurlijk wel even duren.

Nu zal ik weer ontopic blijven!  :-X

jur606

Quote from: Rob van H. on November 06, 2012, 11:14:10
yep, er zijn in het verleden een aantal voorbijgangers gehaakt en dat schijnt niet netjes te zijn afgehandeld, vandaar dit verbod!! de vliegvissers in kwestie hebben dus een slechte indruk achter gelaten en zoals altijd moeten de goeden onder de kwaden lijden...jammer maar helaas (al blijft er daar nog genoeg ruimte over om die bakken van voorns te kunnen vangen.)

En volgens de site van de Watergeus (pachtende visvereniging in Brielle) mag je alleen niet meer vanaf de bruggen vissen, dus we gaan gewoon deze winter weer van die bakken vangen!! :D ;)

Sluit graag aan voor de gezellig heid en om eens wat bij te leren :)

jur606

#30
wel af en toe dan op tijd bukken he rob :),
Er begint al meer activiteit te komen in de haven vorige week is er veel baars gevangen met de dropshop een maatje van me komt er regelmatig en meer baars is vaak ook meer aasvissen :P

Nog een paar koude dagen en ligt weer vol daar :)
Ga maar eens een stapel materiaal bestellen om een paar zwaardere vliegjes te knupen met verschillende kleuren (zoals in meerdere doosjes al was te zien :P)
Graag vang ik visjes met eigen Knoopseltjes inmiddels, op ene of andere manier geeft dat nog meer voldoening :)