Scientific anglers SBT of Vision Vibe65

Started by jo flyfishing, December 26, 2018, 08:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

Iemand ervaring mee?

Ben op zoek naar een nieuw lijntje met korte belly voor een #4 hengel, maar het zal geen Loop lijn meer zijn, ondanks dat ze goed werpen.

Alvast bedankt voor enige informatie
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MarcelN

Ik ben net van RIO over op Vision de Vibe100 en bevalt goed, de 65 hoor ik goede dingen over maar de beste man is iets bevooroordeeld vwb Vision.

p.forel

De 65 kan best eens wat zijn marcel zit redelijk goed kwa gewicht 
Loop zat er boven en wel twee klasse maar lichter aftma kopen
Gooide goed maar die verdomde mantel viel er na drie maanden al af

jo flyfishing

#3
Zowat bij alle loop lijnen die ik heb (niet na 3 maanden, maar toch te snel)...

Quote from: p.forel on December 26, 2018, 21:14:22
Gooide goed maar die verdomde mantel viel er na drie maanden al af
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

p.forel

Van de running line viel er bij mij na drie maanden stukjes mantel af

Dit was de evo 85. Lekkere lijn maar wat een slechte kwaliteid

wh82

@Marcel, van de Rio af door problemen? Anders zou de Outbound Short een mogelijkheid zijn. De outbound vind ik een fijne lijn maar dat is niet de short. De OBS is vrij extreem.

John

kijk ook eens bij Barrio flylines. En dan met naem de Barrio smallstream. Short belly lijn in aftma #1 tot #5

https://www.flylineshop.com/shop.html#!/Barrio-Smallstream-Fly-Lines/p/39451397/category=10329715

Wel ff goeie vakje aanklikken op de site zag dat de WF1 en 2 momenteel uitverkocht waren.

Groet,

John

Koen

ik heb een SA GPS lijn op mijn tweetje. Vind het wel lekker gooien, maar die maken ze niet meer zo te zien. is idd de SBT geworden.