IJssel

Started by Bert J., April 20, 2011, 23:12:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bert J.

Vanavond heb ik samen  met een paar leden v/d vliegvisclub op de IJssel gevist, maar er was weinig leven op het water.
Twee keer werd mijn beetverklikker gepakt. Winde? Ruisvoorn? Palmertje eraan, maar helaas.
Tegen schemer werden er een paar voorns gevangen. Ik had nog geen beet gezien.
In het donker, op gevoel, pakte ik een mooie ijsselbrasem van 59 cm. op een zwart goudkopnimfje met rode biots. (ala princenimf)

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

christianvt

Zozo mooie brasem hoor! :D

Rossie69

appart zeg geen leven bijna te bespeuren,met zulks mooi weer.

maar uh lekker plat ding hoor :)

Arno

Ik was vandaag mijn vader aan het helpen in de caravan die staat aan een zij arm van de IJssel
genaamd het Ganzendiep en ik was tegen 11 uur klaar heb ik mijn hengeltje gepakt en vanaf de steiger staan gooien
kijk in het water mooie school volgens mij roofbleitjes van 10 tot 35 cm wat heb ik genoten
eerst een droge vlieg maar daar ving ik een paar kleine voorntje aan maar de roofblei keek en niet naar om toen een
goudkopnimpfje er aan en langzaam strippen(achies) wel heel veel volgers maar pakken ho maar
ik den wat is dit nu weer wat doe ik fout. maak ik een verkeerde worp k.t ruk die nimpf met een noodgang naar me toe
bang hangen dus dit een keer of 30 herhaald enik denk wel 20 keer raak erg leuke visserij.
de school verplaatst zich wat en ik moest steeds verder gooien ik ruk die nimf nog eens hard binnen beng #4 kats krom
en vechten dat het deed heb ik er een baars van 32 cm er aan hangen een nieuw PR.
ik heb een heerlijk dagje gehad met leuke visserij en mooi weer.

Gr Arno

Rossie69

kijk en zo zie je maar,je komt vanzelf wel erachter hoe je het beste zelf kan vissen.

goed gedaan Arnootje :)

Arno

Dank je Henk.
Ik moet helaas Dinsdag door de scanner voor mijn schouder anders was ik ook naar de woldstek gekomen.

Gr Arno

Rossie69

ai jammer Arno.

had wel wat vis kunnen gebruiken hahahaha.


maurice

mooie platte Bert.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

brian

mooie platte bert!

hendri

dan heb jij je ook wel leuk vermaakt op het ganzediep arno!
bert, das weer een beste slijmjurk.