Malberg, einde seizoen 2013

Started by Troutbuster, August 21, 2013, 20:15:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Christof van den Berge

Mooi Jan Bedankt voor het delen...
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Raymond

Mannen, ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. In ieder geval alvast veel succes en op de allereerste plaats heel veel plezier gewenst.
::wtf::

Troutbuster

Dat plezier gaat lukken Ray!!

en de vangsten??

Wat denk je van ca 300 per man??

Geintje natuurlijk  ;D ;D ;D ;D ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Sieger

Sleepnetten mag niet daar Jan....  ;D



Sieger

HappyFisherman

Elektrisch vissen met de DEKA, gaat prima in de kantjes ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Droom maar lekker.


De kyll is toch ook wel een mooi stukje water.


Raymond

De Kyll is inderdaad een mooi stukje water, daar sluit ik me helemaal bij aan  :D
::wtf::

Bone F

Ook net terug na een weekje Kyllburg (camping). Vorige week donderdag 6 en afgelopen maandag 3 en 7!!! verspeeld@#$%^@. Is me nog nooit overkomen. Allemaal op een zwarte nymph met zilverkop. Wel apart dat je medevissers dan op het forum en niet tp.

Jan Damman

#33
Bone F,

Wij stonden met twee campers vlak bij de slagboom, ik heb diverse vissers gesproken maandag en dinsdag, jou ook?

Maandag had ik er 8 en een kopvoorn en dinsdag 9 en een vlagzalm, allemaal op een Hare's ear # 14 en een Once and away # 16.
Dnsdag te veel uuren in een stuk gevist waar geen vis te bekennen was op die vlagzalm na, maar goed dat weten we dan voor de volgende keer. 
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

de elementen of we kunnen niet vissen zeggen ze dan ;)

Bone F

Quote from: Jan Damman on October 11, 2013, 20:20:08
Bone F,

Wij stonden met twee campers vlak bij de slagboom, ik heb diverse vissers gesproken maandag en dinsdag, jou ook?

Maandag had ik er 8 en een kopvoorn en dinsdag 9 en een vlagzalm, allemaal op een Hare's ear # 14 en een Once and away # 16.
Dnsdag te veel uuren in een stuk gevist waar geen vis te bekennen was op die vlagzalm na, maar goed dat weten we dan voor de volgende keer.
Ja natuurlijk hebben we elkaar gezien en gehoord bij de Italiaan! Roger was wel erg uitbundig  daar......................... :-[

Rossie69

hoezo zat die stuiterbal daar ook ?


gijsie20


Troutbuster

Broeders

Malberg was fantastisch

Goed weer (hier in NL was het werkelijk bagger heb ik begrepen)

Veel vis, maar helaas weinig forel

Wat vlagzalm en kopvoorn en een sloot met alvers, een ware plaag!!

Het mooie was dat een van ons, een "stromend water maagd" lekker heeft gevist en zijn eerste mooie Bruine forel op stromend water wist te vangen!!

Verslag volgt binnenkort incl foto's

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Die gestippelde alvers zeker op het stukkie vanaf het sportveldje! Afgelopen voorjaar zaten er daar enorm veel...
Vliegvissen is bevlogen vissen...