8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Started by Gert, October 06, 2018, 21:52:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joost S.


JB

Iemand al bekent met het snoeken in die omgeving, grote of de wat kleinere streamers?
Kan ik nog snel even wat binden  ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

FSCHAMP

Gert,

kan je mij op OVB zetten. Ik ben nl. van wacht op 1 december en ik ben er nog niet ingeslaagd om te wisselen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gert

Net even aan De Ruigenhoek doorgegeven dat de menukaart niet werkt.
Rick was er zelf niet, dus ik bel hem morgen even om nog wat dingetjes door te spreken over prijzen, wat kunnen we eten etc.

@JB: ik ben er nog niet bekend mee welke streamers. Zondag wel ff op de Bosdijk bij Breukelen geweest, maar op een paar volgers na nergens succes mee gehad.

@FCHAMP: aangepast. Hoop dat het je alsnog gaat lukken te komen. Kunnen we het ook over Oostenrijk hebben  ;)

jo flyfishing

2 weken geleden in de buurt van de Loet gaan vissen (omgeving berkenwoude)
5 op de kant en nog 5 missers op een hoofdzakelijk witte streamer (reversed bucktail over een fluo oranje chenille hotspot kop, wat grizzly wit/zwart pluimen, spaarzaam wat flash en een beetje zilver witte ep als lijf.)

Quote from: JB on November 08, 2018, 17:31:43
Iemand al bekent met het snoeken in die omgeving, grote of de wat kleinere streamers?
Kan ik nog snel even wat binden  ;D
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Gerrit59

Quote from: FSCHAMP on November 08, 2018, 18:18:01
Gert,

kan je mij op OVB zetten. Ik ben nl. van wacht op 1 december en ik ben er nog niet ingeslaagd om te wisselen.



Gino,

Ik reken er op dat je komt.... :) :)

Gerrit

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...


Rossie69


Gert


Gert

Hier in grote lijnen het programma van de Combi-forumdag op 1 december 2018.
Locatie: Forelvijver De Ruigenhoek, Sint Anthoniedijk 120, 3566 ME Utrecht

09:30 – 10:30 uur: Verzamelen en koffie. Eerste kopje koffie wordt aangeboden door De Ruigenhoek!
10:30 – 12:30 uur: Eerste dagdeel vissen.
12:30 – 13:30 uur: Lunch
13:30 – 15:30 uur: Tweede dagdeel vissen
15:45 – 16:30 uur: Prijsuitreiking

Kosten:
Forelvissen is 5 Euro per uur, maar voor 2 dagdelen forelvissen (in totaal 4 uur) betaal je - alleen op die dag - 15 Euro. (Voor de catch & relesase- oftewel de vliegvisvijver).
We lunchen op eigen kosten bij De Ruigenhoek; helaas werkt de menukaart op de website momenteel niet, maar er is een ruime keuze.
Edit: als je naar beneden scrollt kom je een fotokopietje van de menukaart tegen.
En het snoeken is uiteraard gratis - wel je VISpas mee!
Er zullen plattegrondjes van de omgeving worden uitgedeeld waarop is aangegeven waar je kunt (en mag) snoeken.


Er zijn in principe de volgende prijzen te winnen
:

1e, 2e en 3e prijs voor de snoektoer
Totale lengte van de gevangen snoeken is bepalend

1e en 2e prijs voor de combi-visserij, dus 1 dagdeel snoeken en 1 dagdeel forelvissen.

1e prijs voor het meeste aantal forellen.

Bovenstaande prijzen zijn allemaal beschikbaar gesteld door Muddler.nl en De Ruigenhoek. En daarnaast hoort bij elke prijs ook een ingelijste plaat, mooi als aandenken voor thuis aan de muur.

Duidelijk zo?
En er is nog ruimte hoor - dus men kan zich nog steeds aanmelden!

Groet,
Gert
Mede namens Herman

Menno_siemensma

Veel succes allen, zo te zien goed geregeld. Ik zit dan op de boten en visbeurs in Utrecht vliegjes te knuppn.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

MartinT

Hoi Gert, OVB'tje kan eraf. Ben erbij.
Wordt wel alleen Snoeken denk ik.

peter

Gert ff helder maken voor de forummers prijs  forelvissen is dit voor de meeneem vijver of de terugzet vijver .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gert

@ Martin: aangepast.

@ Peter: Dat geldt voor de terugzet vijver, oftewel de vliegvisvijver.
Ik zal het er nog ff duidelijk bij zetten.

Gert

En hier een fotokopietje van de menukaart

[attachment id=1 msg=176611]

FSCHAMP

Gert,

tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik er niet bij zal zijn. Geen enkele van mijn collega's kan mijn wacht overnemen dat weekend. Ik wens in ieder geval alle deelnemers goede vangsten.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Quote from: FSCHAMP on November 17, 2018, 13:58:13
Gert,

tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik er niet bij zal zijn.
Geeft niet Gino, je zit dan lekker warm, zoals het er nu naar uit ziet op de 14daagse weerberichten zal alles dicht liggen  :(




Behalve het OVM 8)

Herman

Quote from: MarcelN on November 17, 2018, 14:30:59
Geeft niet Gino, je zit dan lekker warm, zoals het er nu naar uit ziet op de 14daagse weerberichten zal alles dicht liggen  :(
Behalve het OVM 8)

Heb ik waarschijnlijk een andere site.... zie er wat daar betreft heel wat rooskleuriger uit 8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Quote from: FSCHAMP on November 17, 2018, 13:58:13
Gert,

tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik er niet bij zal zijn. Geen enkele van mijn collega's kan mijn wacht overnemen dat weekend. Ik wens in ieder geval alle deelnemers goede vangsten.

Dat is jammer Gino! (Wat anderen er ook van mogen vinden...).

FSCHAMP

Gert ik vind het ook jammer, ik had er zeer graag bij geweest, welk weer het ook had geweest. Ik wens jullie in ieder geval een heel leuke dag met mooie vangsten toe.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Joost S.

Gaat hem niet worden voor mij. Best wel zuur van, maar goed... het is hoe het is. Ga zelf wel een dagje Ruig aan doen binnenkort denk ik.

goswit

Helaas kan er niet bij zijn , ben verplicht huisman geworden . Moeders geblesseerd.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


rnootebos

Never confuse education with intelligence...