Speydag 2011 Aachen... het verslag

Started by Sieger, March 05, 2011, 21:55:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

Sieger, volgens mij kan jij ook wel een opendag houden, volgens mij heb je net zoveel hengels als de gemiddelde vliegviswinkel.

leuk dat je zo'n goede dag hebt gehad.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Neuh... valt wel mee hoor... Ken er die hebben nog veel meer....  ::) (ik ruim ook regelmatig weer wat op...)

Was zeker een leuke dag... waarschijnlijk in het najaar weer... :D


Sieger

Gunther

Zou dan nog weleens dringen KUNNEN worden :o

weerwolf

Ik heb er ook redelijk wat maar missen wil ik er bijna geen 1. :) Als ik erover nadenk zou ik er eigenlijk maar 2 kwijt willen, maar dan heb ik nog zoiets van ach ze eten geen brood :)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Gaat ook niet om het missen, maar "inruilen" voor iets anders....  ;)

@Gunther... denk het ook... niet zoveel reclame maken dan maar... (te laat...)  ;D


Sieger

weerwolf

Ja dat zou wijsheid zijn en dat past niet zo bij me...........zal eerder de snowbee collectie uitbreiden wil nog wel wat lichte stokkies erbij.

Je had het eerder over een goede combinatie.....heb nu een snowbee 4/5 en daar gister wat lijntjes op geprobeerd en het goedkoopste lijntje (zat bij mijn eerste vlieghengel) gooit als een raket op die hengel. Man wat is dat een sensatie een setje dat "klopt". werkelijk geweldig....ineens denk ik wat voel ik nu? zit ik al in de backing, weer een nieuwe ervaring. ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Useless

Ach, ik ben gisteren met een mannetje of 14 weer wezen oefenen met speycasten en daar sprak ik iemand die ruim 200 hengels had. Hoezo een verzamelaar? En ik vond van mezelf nog wel dat ik het soms een beetje kon overdrijven. Ben meteen van een complex af. Zelf probeer ik het aantal vliegenhengels zo rond de 20 te houden en als het er veel meer worden dan verkoop ik er een paar of geef ze weg en dan kan ik weer, zonder me schuldig te voelen, iets nieuws aanschaffen. Maar goed, ik ben denk ik gewoon hebberig   ::)!

Sieger

 ;D Wel heel herkenbaar, maar 200 zou me toch wel een beetje teveel worden... Ik denk dat mijn betere wederhelft hier ook niet om staat te springen... ::)

Dus vandaar af en toe wat opruimen... zeker als er toch weer wat nieuws "moet" komen... Had nog een aantal hengels in ruste staan... Die mogen nu dus weg...  ;)


Sieger

HappyFisherman

Met 200 hengels ben je volgens mij niet goed wijs :D Ben je dan ergens onderweg de creativiteit kwijt geraakt en voor elke situatie een andere hengel aan gaan schaffen?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Dat zie je verkeerd Bram... De creativiteit zit in het verzamelen van zoveel mogelijk modellen...  ;)


Sieger

HappyFisherman

Oh ja, ook een doel... En dan hengels in de kast hebben waarmee je nog nooit gevist hebt :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Quote from: HappyFisherman on March 07, 2011, 14:20:10
Oh ja, ook een doel... En dan hengels in de kast hebben waarmee je nog nooit gevist hebt :)

Ja net als postzegels die in een boek zitten...  :o


Sieger

HappyFisherman

En dan 1x in de 5 jaar er naar kijken en ALLES afstoffen! Moet ik mezelf nu eigenlijk ook voornemen maximaal 10 hengels in de schuur te hebben?  :o
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Quote from: HappyFisherman on March 07, 2011, 12:24:56
Met 200 hengels ben je volgens mij niet goed wijs :D Ben je dan ergens onderweg de creativiteit kwijt geraakt en voor elke situatie een andere hengel aan gaan schaffen?

Valt denk ik wel mee hoor Bram. Het betreft iemand die zelf al ruim 30 jaar hengels bouwt en blanks ontwerpt, dus waarschijnlijk zal hij van iedere serie die hij maakt ook een exemplaar voor zichzelf houden. Is dus juist iemand die heel creatief is.
En ik ken inderdaad mensen die hengels sparen zoals anderen postzegels. Ze sparen "gewoon" een bepaald merk; vissen er nooit mee maar stallen ze slechts uit om er naar te kunnen kijken.

Ieder het zijne moet je maar denken.

Sieger

Kijk dan kan ik me voorstellen dat je er veel hebt gesprokkeld... Al was het maar om een stuk van je eigen geschiedenis te bewaren...



Sieger

HappyFisherman

Daar kan ik dan ook wel weer begrip voor hebben...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

En dan nu de wedstrijd wel forumlid heeft de meeste hengels?

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Ja doe maar... wordt nu wel heel erg  ::offtopic::  ( ;) )


Sieger