Verlangen jullie ook zo naar de zomer???

Started by sjoerd, March 26, 2015, 21:29:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joost S.

Ik snak echt naar de zomer.  Die regen en wind blaast me zo weer in een depressie.

Bring on the sun!

;-)

goswit

Ach we moeten maar zo denken ,

Na regen komt zonneschijn,  maarja wanneer is dat.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gerrit59

Sjoerd,

Fisken op snoek op grut wetter is sa skitterjend!

Gerrit

Bone F

Nou goeie keus gemaakt zo te zien Sjoerd. Wat dat wegwaaien betreft heb je al eens gedacht aan een paraplu of klapankertje? Ik gebruik er 1 van 1,5kg. voor het grotere werk (OVM) en 1 van 0,5kg. voor het lage water maar dat moet ik nog ervaren. De houvast van je ankertje wordt natuurlijk bepaald door de lengte van je ankertouw.

sjoerd

Ik kon het niet laten. Immers het was de laatste dag om te mogen streameren voorlopig. Dus na het avondeten nog snel even een paar worpjes maken tussen de stormwinden door. Wat was het bar en boos vandaag, blij dat ik gisteren nog even met de BB op pad ben geweest, Dat had vandaag niet gekund!
Na nog geen vijf minuten vissen  kreeg ik een zacht tikje op de hengel maar het was (net als gisteren)toch weer een mooie 80er snoek, waarmee ik het snoekseizoen kon afsluiten! Gisteren op groot water en vandaag in een klein watertje. Een tweede snoek die ik zag jagen, kon ik niet verleiden, die had de bek kennelijk al vol.




Sjoerd

wouter veuger


Wouter96

Ik ben er maar niet aan begonnen vandaag, wat een wind zeg... zit echt te wachten op het betere weer want de laatste dagen waren niet zo best

Inderk

da's een heule mooie Sjoerd!
Nu op naar de zomer!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit59

Een hele mooie afsluiting Sjoerd!

Gerrit

Timvanp

Mooie afsluiting van het seizoen Sjoerd! Je vangt sowieso het hele jaar door mooie vissen.

Tim
::new::

macfly

Kan niet wachten tot ik van de zomer weer achter deze jongens aan kan!!



[attachment deleted by admin]

Plantje


sjoerd

Quote from: sjoerd on March 31, 2015, 20:32:27
Ik kon het niet laten. Immers het was de laatste dag om te mogen streameren voorlopig. Dus na het avondeten nog snel even een paar worpjes maken tussen de stormwinden door. Wat was het bar en boos vandaag, blij dat ik gisteren nog even met de BB op pad ben geweest, Dat had vandaag niet gekund!
Na nog geen vijf minuten vissen  kreeg ik een zacht tikje op de hengel maar het was (net als gisteren)toch weer een mooie 80er snoek, waarmee ik het snoekseizoen kon afsluiten! Gisteren op groot water en vandaag in een klein watertje. Een tweede snoek die ik zag jagen, kon ik niet verleiden, die had de bek kennelijk al vol.


Sjoerd

Vandaag zag ik deze dame weer. Ze was in gezelschap van een mannetjessnoek en we konden de vissen op nog geen anderhalve meter afstand, bewonderen tijdens hun liefdesspel. Zo zie je maar dat een in de paaitijd gevangen snoek die netjes teruggezet wordt, geen enkel nadeel daarvan heeft en gewoon meedoet met de paai!!Gisteren kon ik de snoek ook al laten zien aan twee Engelsen, die nog nooit een snoek hadden gezien en dolenthousiast waren dat ze de vis "zomaar" konden zien zwemmen in het heldere water. En ook de eerste zwaluw spotte ik vandaag. De lente komt eraan!!!
Sjoerd