Denemarken nu?

Started by Cornico, October 29, 2013, 19:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cornico

 ::delete::

Autumnfly

Hoi Maarten

Een kennis is week 38 geweest , 33 stuks en z'n zoon 25 stuks met de bombarda
er waren zelfs 2 tachtig plussers bij en doorsnee grote vis , alleen hij klaagde over de vele
lossers en missers .

gr Kees

Gerrit72



Marten, geweldige platen en verslag! Heb ervan genoten.

::goodjob::

The only difference between men and boys is the price of their toys.

jur606

marten mooi verhaal mooi geschreven en mooie foto's

Dit voorjaar zelf voor het eerst in denemarken geweest en daar met het gezin een weekje verbleven en ook een paar maal gevist,
zelf bij paar kleine gebleven (maar vond de ervaring zonder iemand erbij gewoon zelf beetje zoeken en klooien en vliegvissen op zicht al heel wat)

de plekkken komen me wel wat bekent voor zou best is zelfde kant of stekken zijn geweest.

Mooi hoor ondanks dat de vangsten niet super waren.

Heintje Davids

Quote from: Cornico on October 29, 2013, 22:57:26
Het blijft een ongewisse visserij, die voor mij daarom nooit zal vervelen.

::agree:: 't Blijft toch vaak een wat speculatieve visserij. Ik ben nog lang niet zo ervaren als jij maar heb inmiddels wel in de gaten dat alles bij zeeforelvissen moet kloppen. Weersomstandigheden, watertemperatuur enz. Maar oh zo verslavend en het idee dat er toch ieder moment die ene, grote vis zich aan je garnaaltje zal vergrijpen maakt het zo geweldig spannend dat ik toch iedere keer weer terug wil, ook al was de voorgaande keer soms niet eens zo succesvol.

Bert J.

Mooie verslagen. We zijn dit jaar niet geweest, maar als ik de foto's bekijk weet ik weer wat we gemist hebben.
Heerlijke visserij.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift